کد خبر : 161983
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 می 2020 - 20:51

مدیر کمیته امداد شبستر:

توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند و مددجویان شبستری

توزیع ۲۰۰۰بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند و مددجویان شبستری

مدیر کمیته امداد شبستر گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۲۰۰۰بسته کمک مومنانه تهیه و بین خانوارهای نیازمند و مددجویان توزیع می کنند.

به گزارش شبستر نیوز، ایوب محمدی قلعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر در مرحله دوم رزمایش ایران همدل همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۲۰۰۰بسته کمک مومنانه تهیه و بین خانوارهای نیازمند و مددجویان توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه رزمایش ایران همدل در دو بخش بین نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: در مرحله اول همزمان با شروع ماه مبارک رمضان  ۲۰۰۰ بسته و در این مرحله از رزمایش مقارن با ولادت کریم اهل بیت نیز ۲۰۰۰ بسته برای مددجویان و افراد متأثر از بیماری کرونا شامل کسبه و صنوفی که به دلیل پرخطر بودن مشاغل آن‌ها نتوانسته‌اند امرار معاش کنند، مورد توجه قرار گرفته‌اند و در مجموع ۴۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر ادامه داد: غیر از این ۴ هزار بسته معیشتی، بسته‌های حمایتی و بهداشتی دیگری نیز مراکز نیکوکاران، شوراهای زکات روستایی و برخی از خیرین به صورت خودجوش تهیه و همزمان با ماه مبارک رمضان برای افراد کم‌برخوردار توزیع شده است.

ایوب محمدی قلعه در پایان با اشاره به تداوم رزمایش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در حد توان و با تمام قوا درصدد جذب منابع برای تأمین کمک‌های حمایتی و معیشتی هستیم و در چندین مرحله در این رزمایش کمک حال مردم خواهیم بود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.