کد خبر : 161935
تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2020 - 12:58

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر:

پیشبرد اهداف اقتصادی نیازمند کار و تولید است

پیشبرد اهداف اقتصادی نیازمند کار و تولید است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر از ابلاغ دستورالعمل‌های برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کارگر خبر داد و گفت: پیشبرد اهداف اقتصادی نیازمند کار و تولید است.

به گزارش شبستر نیوز، محرم خدایی در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید، اظهار داشت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و در این راستا باید با توجه به نقش و جایگاه کارگران در تحقق اهداف سال جاری توجه داشت.

وی با بیان اینکه سلامتی کارگران، روند بهبود تولید و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در هفته کارگر باید مد نظر باشد، اضافه کرد: برنامه‌های این هفته در سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با هدف حفظ سلامتی و رعایت بهداشت جامعه کارگری و تولید با همکاری تشکل‌های کارگری کارفرمایی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر تصریح کرد: در این رابطه شیوه نامه‌های متناسب با برنامه‌های هفته کارگر با توجه به شرایط پیش آمده در نظر گرفته شده است که راهکارهای عملی برای متناسب سازی برنامه‌های هفته کارگر با وضعیت و شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفته است و دستورالعمل‌های لازم به واحدهای تولیدی و خدماتی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی هفته کارگر بر اساس رویکرد و سیاست‌های اتخاذ شده است که متناسب با این شرایط اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: از مدیران واحدهای تولیدی ضمن درخواست به اجرای برنامه‌های این هفته، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت امور قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.