کد خبر : 161868
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2020 - 20:45

فرمانده سپاه شبستر:توزیع بیش از ۹۶۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان

فرمانده سپاه شبستر:توزیع بیش از ۹۶۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان

فرمانده سپاه شبستر از توزیع بیش از ۹۶۵ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان خبر داد و گفت: مرحله دوم این طرح نیز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تهیه و توزیع خواهد شد.

به گزارش شبستر نیوز، سرهنگ پاسدار بهمن داستان در جمع خبرنگاران با تقدیر از اقدامات مجاهدانه و خالصانه مجموعه بسیج و قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) شهرستان  در جهت مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: تبدیل تهدیدات به فرصت و خدمت بی منت مجاهدانه از قابلیت‌های مستعد بسیج است.

وی افزود: بسیج همچنان درمبارزه با انواع تهدیدات نرم افزاری وسخت افزاری و ترفندهای گوناگون ومزورانه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی  استوار ایستاده و رایحه نسیم افزای خدمت رسانی بی منت به توده‌های مردم جزو افتخارات بسیج است.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه خاطرنشان کرد: جنس ایثارگری و روحیه جهادی و بسیجی دربین مردم  پایان ناپذیر و خلق تفکر بسیج برگرفته از نگاه هوشمندانه و تیزبینی حضرت امام است که برای همیشه نظام اسلامی را ازگزند حوادث بیمه کرده است.

داستان تصریح کرد: تفکر پهناور ومعجزه آسای بسیج  از آیه ۲۴ سوره ابراهیم الهام می‌گیرد و ریشه و پایه این تفکر در اعماق فطری آحاد بشریت وتمامی آزادی خواهان بوده و از انفاس قدسی شهیدان راه حق و فرهنگ سرخ عاشورا ارتزاق می‌کند و لذا این تفکر تا ابد تجلی گاه عرفان وحقیقت، ایثار، شهادت، ملجاء جوشش اندیشه‌های پاک ورویش های اسلامی در سراسر جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه به اهم اقدامات انجام شده در قرارگاه زیستی امام رضا (ع)  برای مقابله با بیماری کرونا در شبستر اشاره کرد و گفت: مردم فهیم شهرستان شبستر با الهام از رهنمودهای هوشمندانه مقام عظمی ولایت درجهت مقابله با بیماری کرونا صحنه‌های جاودانه و بی بدیلی از همت و مردانگی، مجاهدت، نوع دوستی و همنوایی را خلق کرد.

وی طرح غربالگری عمومی شهروندان به تعداد ۱۳۵۰۰۰ درمدت ۵ روز و ضدعفونی و سمپاشی اماکن و معابر عمومی و مذهبی،کنترل مبادی ورودی شهرها ، تولید ۱۵۶ هزار ماسک و توزیع رایگان دربین مردم  در۱۸ کارگاه درسطح پایگاه‌های بسیج به همت بانوان جهادگر بسیجی را از اهم اقدامات ابتکاری وجهادی مجموعه بسیج شهرستان دانست که با تعامل و همکاری مردمی و خیرین،ارگان ها و نهادهای شهرستان  صورت گرفته است.

داستان اجرای مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه و کمک به نیازمندان را از دیگر اقدامات ابتکاری مجموعه بسیج  در این شهرستان دانست و گفت: در مرحله اول  رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان با همکاری کمیته امداد، اداره بهزیستی و پایگاه های بسیج، خیران  تعداد ۹۶۵ بسته به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده  و مرحله دوم این طرح نیز  همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) تهیه و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شبستر به برگزاری نخستین یادواره شهدای شهر بند شرفخانه در فضای مجازی در شبستر اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج همواره بن بست شکن است و تحت هیچ شرایط سکون و ایستایی برای تفکر بسیج معنا ندارد و به فعالیت‌های خود در هر حوزه‌ای که لازم باشد  ادامه خواهد داد  لذا توطئه دشمنان انقلاب برای مقابله با فرهنگ بسیج در حقیقت آب  در هاون کوبیدن است.

وی در پایان تولید ۷۳ دقیقه مستند و ۳۲۴ مورد خبر در سطح رسانه‌ها و فضای مجازی، چاپ بروشور و تولید محتوی را از دیگر اقدامات اصحاب هنر و خبرنگاران دانست و از تلاش های مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای شبستر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.