کد خبر : 161608
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مارس 2020 - 7:06

ضد عفونی معابر شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شبستر توسط رزمندگان مدافع حرم

ضد عفونی معابر شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شبستر توسط رزمندگان مدافع حرم

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان شبستر و آمار بالای مبتلایان در سطح استان، رزمندگان مدافع حرم تیپ دوم مکانیزه امام زمان (عج) همانند کادر درمانی، در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار گرفتند.

به گزارش شبستر نیوز، سردار محمدی فرمانده تیپ میکانیزه در حاشیه ضد عفونی کردن معابر شهر شبستر گفت: در راستای دستور فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مقابله همه جانبه با این ویروس منحوس کرونا، رزمندگان تیپ مکانیزه شامل دو دستگاه درخش رفع آلودگی، یک دستگاه روتکس و ۲۳ دستگاه موتور که دستگاه هولدر همراه دارند اقدام به ضدعفونی و گندزدایی کلبه معابر شهری و روستایی شهرستان نمودند.

سردار محمدی از مردم فهیم و با فرهنگ منطقه خواست به توصیه‌های مسوولین بهداشت و درمان توجه کنند و حدالامکان از رفت و آمد‌های غیر ضروری به بیرون از خانه اجتناب نمایند و با ماندن در خانه باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.

مستفید فرماندار شهرستان شبستر نیز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در شهرستان با بسیج تمامی دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی کلیه معابر شهر‌ها و روستا‌ها به طور مستمر در حال انجام است و از مردم عزیز خواهشمندیم با رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن ما را در شکست ویروس کرونا همراهی نمایند.

او افزود: از همشهریان مقیم تهران و خارج از شهرستان تقاضا داریم به این منطقه سفر نکنند تا از گسترش این ویروس جلوگیری شود.
موسویان شهردار شبستر با اشاره به ضدعفونی مستمر معابر و مکان‌های عمومی، ترمینال، خودپرداز‌ها و واحد‌های صنفی و تجاری شبستر گفت: شهرداری شبستر با همکاری تیپ مکانیزه روزانه عملیات ضدعفونی را در تمام نقاط شهر انجام می‌دهد و با اطلاع رسانی پیام‌های آموزشی در مورد ویروس کرونا اقداماتی را انجام می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.