کد خبر : 161605
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مارس 2020 - 20:26

همه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم

همه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم

رئیس بنیاد شبستر گفت: همه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و در اشاعه، نشر و ترویج این فرهنگ که برگرفته از عاشورای حسینی است تلاش کنیم.

به گزارش شبستر نیوز، امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر به مناسبت ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ سالروز تأسیس بنیاد شهید به‌فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از کارمندان این اداره تجلیل کرد.

امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شبستر در تجلیل از کارمندان این اداره  اظهار داشت: ۲۲ اسفند روز بزرگداشت یاد شهیدان و روز پاسداشت اهدای حیات عزتمند به جامعه است که به فرموده امام خمینی (ره) “شهید اولین کسی است که وارد بهشت می‌شود” و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نیز فرمودند که “فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست”.

وی افزود: همه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و در اشاعه، نشر و ترویج این فرهنگ که برگرفته از عاشورای حسینی است تلاش کنیم.

لطیفی ادامه داد: برخورد خوب و شایسته و پاسخگویی شفاف و درست به ایثارگران مطابق با شأن و منزلت آنان و تکریم ارباب‌رجوع که در خدمت‌رسانی به‌موقع به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مؤثر و مفید است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.