کد خبر : 161529
تاریخ انتشار : شنبه 29 فوریه 2020 - 21:04

تست کرونای نماینده مردم شبستر در مجلس مثبت اعلام شد

تست کرونای نماینده مردم شبستر در مجلس مثبت اعلام شد

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم، از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و گفت: پزشک معالج، توصیه ۱۰ روز استراحت در منزل و ۱۰ روز قرنطینه خانگی داشته است.

معصومه آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و اظهار داشت: پزشک معالج، توصیه ۱۰ روز استراحت در منزل و ۱۰ روز قرنطینه خانگی داشته است.

وی با بیان جزئیات ابتلای خود به این بیماری، احتمال ابتلای خود را از محیط آلوده صحن علنی مجلس که نمایندگان مبتلا تردد داشته‌اند، دانست و افزود: روز دوشنبه در مجلس، بعد از کمی سرگیجه، در حاشیه جلسه علنی مجلس تست کرونا دادم که منفی بود، روز سه شنبه هم بعد از مجلس به پزشک مراجعه کردم که تشخیص وی سرماخوردگی ساده بود.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم، با اشاره به اینکه روز چهارشنبه علایم بیماری بدتر شد و دوباره به پزشک مراجعه کردم، گفت: پزشک معالج ریه‌ها را چک کرد و گفت که مشکلی ندارد و تشخیص این پزشک هم آنفولانزا بود.

وی با بیان اینکه بعد از این تشخیص، تست کرونا دادم، ابراز داشت: عصر دیروز نتیجه آزمایش اعلام شد که تست کرونا مثبت بود و توصیه پزشک معالج، استراحت ده روزه در منزل و قرنطینه خانگی بود که در صورت درگیر شدن ریه‌ها به این بیماری، باید بستری شوم.

انتهای پیام/۱۱۱/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.