کد خبر : 161512
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فوریه 2020 - 8:05

امام جمعه شبستر:

مادران شهدا به مکتب حضرت فاطمه(س) تاسی کردند

مادران شهدا به مکتب حضرت فاطمه(س) تاسی کردند

امام جمعه شبستر گفت: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) باخدا معامله کرده و فرزندانشان را درراه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند.

حجت‌الاسلام‌ سیفعلی‌ محمد زاده در دیدار از مادر شهیدان  «محمدتقی و محمد پای بسته»  با اشاره به صبر و استقامت والدین شهدا افزود: مادران شهدا یکی از مؤثرترین عناصر کشورند، آن‌ها گنجینه‌های تاریخی هستند.
وی با اشاره به نقش مربی‌گری مادران شهدا و بعد تربیتی، بیان کرد: مدل تربیتی که مادران شهدا برای تربیت این فرزندانشان کشیده‌اند نیاز جامعه امروز ماست، زیرا مادران شهدا روایت‌های بسیار زیبایی از زندگی‌شان دارند که با مفاهیم دینی ما منطبق است.
حجت الاسلام محمدزاده اضافه کرد: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) باخدا معامله کرده و فرزندانشان را درراه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.
شهید «محمدتقی پای بسته» متولد ۱۳۴۸ در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و شهید «محمد پای بسته» متولد ۱۳۴۲ در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۶۰ در منطقه گیلان غرب به فیض شهادت نائل‌آمده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.