کد خبر : 161503
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2020 - 22:00

رئیس شبکه بهداشت و درمان شبستر:

مورد مشکوک به بیماری کرونا در شبستر مشاهده نشده است

مورد مشکوک به بیماری کرونا در شبستر مشاهده نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شبستر با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوک به کرونا در این شهرستان مشاهده نشده برلزوم رعایت بهداشت فردی تأکید کرد.

عزیز زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شبستر ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوک به کرونا در این شهرستان مشاهده نشده برلزوم رعایت بهداشت فردی تأکید کرد.

عزیز زاده گفت: با وجود مشاهده شدن ویروس کرونا در برخی مناطق کشور به صورت محدود، شهروندان به شایعات در این مورد توجه نکنند.

او با بیان اینکه شهروندان اطلاعات صحیح را فقط از طریق شبکه بهداشت شهرستان و خبرنگار رسمی شهرستان پیگیری کنند، افزود: همشهریان مطمئن باشند در صورت لزوم هر گونه اخبار و اطلاع رسانی برای عموم مردم انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری و رسیدگی به موارد احتمالی و مشکوک اندیشیده شده و نگرانی و کمبودی از این بابت نداریم، افزود: انتظار است که شهروندان برای پیشگیری از کرونا، شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع را فراموش نکنند و از دست دادن و روبوسی خودداری نمایند.

او پیشگیری را بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا عنوان و افزود: مردم در صورتی که نکات بهداشت فردی از جمله شستن دست‌ها را رعایت کنند، مشکلی نخواهند داشت. بیماران کلیوی، قلبی و ریوی باید از ماسک استفاده کنند.

عزیز زاده در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از بیماری کرونا ویروس در شهرستان شبستر و استان مشاهده نشده است، بر لزوم افزایش آگاهی جامعه نسبت به راه‌های انتقال این بیماری تأکید کرد.

مستفید فرماندار شبستر  گفت: اطلاع رسانی از روش‌های پیشگیرانه در همه لایه‌های مردم بهترین شیوه در مبارزه با کرونا است.

فرماندار شبستر افزود: تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در این شهرستان با برگزاری نشست‌های پدافند زیستی اندیشیده شده است.

او گفت: مقابله با شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی در خصوص این بیماری و اطلاع رسانی دقیق و موثر باید با فوریت در شبکه‌های اجتماعی دنبال شود.

او گفت: هجمه روانی که در جامعه نسبت به این بیماری ایجاد شد با مدیریت درست و افزایش آگاهی شهروندان از بین می‌رود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.