کد خبر : 161201
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژانویه 2020 - 20:16

تشریح برنامه های آموزش وپرورش شبستر در دهه فجر

تشریح برنامه های آموزش وپرورش شبستر در دهه فجر

مدیر آموزش و پرورش شبستر گفت: برای دهه فجر امسال ۱۹ برنامه از سوی اداره آموزش و پرورش شبستر تدارک دیده شده که با همت معاونت پرورشی اداره در طول این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش شبستر نیوز، ابوالفضل اکرمی در جلسه مربیان و معاونین پرورشی مدارس منطقه شبستر ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار داشت: تمامی برنامه ها و مراسمات دهه مبارک فجر در سه سطه مدرسه ، اداره و شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شبستر افزود: برای دهه فجر امسال ۱۹ برنامه از سوی اداره آموزش و پرورش شبستر تدارک دیده شده که انشاءالله با همت معاونت پرورشی اداره در طول این ایام برگزار خواهد شد.

اکرمی با اشاره به نقش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در پایه گذاری این انقلاب اظهار داشت: اندیشه امام خمینی ( رحمه الله علیه ) به عنوان ژاندارم منطقه که با تأُسی از فرامین قرآن کریم و مدد گرفتن از خداوند متعال و ذهنی پرتوان توانست نهضتی را رهبری کند که نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به عنوان الگو برای دست اندرکاران کشورها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دهه فجر عید انقلاب است خاطرنشان کرد: با توجه به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سعی شود برگزاری جشنهای این دهه به نحوی انجام پذیرد که ضمن احترام به جایگاه رفیع این شهید والا مقام؛ برای دانش آموزان جذابیت داشته باشد.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت شبستر در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و نقش حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) در تربیت فرزندان صالح عنوان کرد: حضرت زهرا (س) نقطه اتصال امامت و ولایت است و نقش تربیتی که این بانوی بزرگوار اسلام در مدت کوتاه عمرش داشت برای تمامی مردم جهان یک الگو است.

این مقام مسئول در منطقه اضافه کرد: سعی کنیم در مدارس ارزش، جایگاه و مدیریت والای حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) را برای کلیه دانش آموزان تبیین کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در پایان سخنرانی خود به راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و بیان داشت: حضور اقشار مختلف مردم و مخصوصا فرهنگیان و دانش آموزان شبستر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال که نماد وحدت و همدلی مردم عزیز ایران اسلامی است در این روز مورد انتظار است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شبستر هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: شهادت سردار سلیمانی مجددا وحدت و همدلی را بین مسلمین جهان مستحکم کرد و نشان داد هم حیات و هم ممات یک شخصیت بزرگ برای کشورش و سایر مسلمانان سراسر برکت است.

صمد شاددل افزود: وظیفه اصلی ما تربیت انسان و نسل آینده است و تربیت زمانی عملی می شود که یک الگو داشته باشیم.

شاددل در ادامه ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۸ ابراز داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بین دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران در طول این ایام، افتتاح سه باب مدرسه و یک باب نمازخانه در سطح منطقه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی منطقه و برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی از جمله برنامه های این اداره در طول ایام دهه فجر می باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.