کد خبر : 161176
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژانویه 2020 - 18:29

همزمان با سراسر کشور:

مردم شبستر در دفاع از آرمان‎‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند

مردم شبستر در دفاع از آرمان‎‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند

نمازگزاران شبستری در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح و گرامیداشت جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

به گزارش شبستر نیوز، نمازگزاران شبستری پس از اقامه نماز جمعه، همانند سایر نقاط کشور، در حمایت از سیلی محکم سپاه به آمریکا، حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار، دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ، حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و ابراز همدردی با شهدای سانحه هوایی اوکراینی راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از  آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه،شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و کیان سپاه پاسداران انقلاب به نمایش گذاشتند و یاد شهدای سانحه هوایی پرواز اوکراینی را گرامی داشتند.

در این مراسم با شکوه، مردم با حمل پلاکاردهایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و در حالی‌ که تصاویر شهید سردار سلیمانی را در دست داشتند، حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش از سوی آمریکای تروریست و جنایتکار را محکوم کردند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.