کد خبر : 161173
تاریخ انتشار : جمعه 17 ژانویه 2020 - 18:20

مسئول بازرسی سپاه عاشورا:

سپاه فدایی مردم و ملت است

سپاه فدایی مردم و ملت است

مسئول بازرسی سپاه عاشورا گفت: سپاه فدایی مردم و ملت است سپاه هر کجا که در کشور حتی در خارج از کشور نیز رخ می دهد حضور می یابد.

سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در یادواره شهدای روستای هریس شهرستان شبستر اظهار داشت: یادواره های شهدا برای این است که خود را بارنگ شهدا آمیخته نمائیم یادواره شهدا برای یادآوری فرهنگ جهاد و شهادت است و زنده نگه داشتن یاد خاطر شهدا کمتر از خود شهادت نیست حضور خودمقام معظم رهبری در سرزمینهای نور به جهت این است که فرهنگ جهاد و شهادت در ترویج دهیم.

وی افزود: ما ملزم به این هستیم و وظیفه داریم که یاد خاطر شهدا را گرامی بداریم و هرکس می گوید چرا این همه یادواره برگزار می شود فکری اشتباه و غلط است و این نفس درونی انسان است که یاید درادامه راه شهدا نباید کوتاهی کنیم و سردار سلیمانی یکی از رهروان شهدا بود واو نوری بود که در این مسیر راه را به ما نشان داد.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: شهید قاسم سلیمانی از آن روز که خودرا شناخت در میدانهای رزم حضور یافت و هیج کس نمی تواند عکسی از ایشان درپشت میز پیدا کند وشهید سلیمانی هیچ گاه از دشمن نترسید هیچ گاه از داعش با آن همه قدرت عقبه ای که داشت نترسید شهید سلیمانی اوج از اخلاص بود احترامی که مردم به شهید سلیمانی نمودند اوج اخلاق و ایمان اخلاص او بود و نشان داد.

رزمی ادامه داد: ملت واقعی ایران آنها بودند که به تشیع سردار آمده بودند به هرجهت عده ای احمق و نادان هستند که حقیقت را نمی دانند.

وی افزود: ما معتقد به این هستیم که خون شهید قدرت زیادی از خود شهید می باشد و شما در آینده خواهید دید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد و حتما دشمن از درک قدرت ایمان و شهادت و مفهوم شهادت عاجز است و باید فرهنگ جهاد و شهادت را دربین جوانان زنده نگه داریم و این فرهنگ است که اسلام را زنده نگه داشته است

وی در ادامه گفت: امروز خیلی از جوانان درخواست می کنند که آماده انتقام هستند حاضرند در جبهه ها حضور یابند و ما این فرهنگ را در جوانان باید ترویج دهیم هیچ پیروزی بغیر فرهنگ شهادت و مقاومت بدست نمی آید.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: هرگاه کوچکترین تجمعی در ایران اتفاق می افتد پا به میدان می گذارند و اعلام حمایت می کنند و می گویند صدای مردم ایران را شنیدیم در کجا دیدید که برای تشیع یک سردار ابن همه جمعیت حضور یابند آیا صدای واقعی مردم ایران را نشنیدید صدای واقعی مردم ایران را باید در تشیع سردار شهید می شنیدند که شنیدید.

رزمی در ادامه گفت: وقتی سفیر احمق انگلیس در یک تجمع کوچک حضور می یابد نشان از عجز آنان است و به آشوبگران خط می دهند و خدا وند در سختیها ملتها و مردم را مورد آزمایش قرار می دهد.

وی ادامه داد: ملت ایران در عصر حاضر هزارتن شهید دادند و به هیچ کدام از این شهدای گرانقدر اجبار ننمودند و خط خود را خوب شناخته بودند و امام فرموده بودند که عصر حاضر مهمتر از عصر علی (ع) بود.

رزمی گفت: سپاه فدایی مردم و ملت است سپاه هر کجا که در کشور حتی در خارج از کشور نیز رخ می دهد حضور می یابد و برای سپاه امروز روز تلخی بود که تجربه کرد و دشمن در صدد صرب زدن به سپاه است و امروز باید دیده باشید که در حادثه سیل با توان قوا در سیستان حضور یافته است و سپاه خود را در جهت ایجاد امنیت هزاران شهید پاسدار بسیجی تقدیم انقلاب و نظام نموده است.

وی در پایان ابراز کرد:سردار حاجی زاده اگر می گوید ما تمام مسئولیت را قبول می نمائیم و مسئولین تصمیمی که بگیرند ما آماده ایم و ما خود را خادم ملت میدانیم و دشمنان هرچه قدر بخواهند فتنه نمایند ما پای اعتقادات خود ایستاده ایم و از حق و حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.