کد خبر : 161169
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 ژانویه 2020 - 22:48

۱۴ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه‌ شبستر تایید صلاحیت شدند‌

۱۴ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه‌ شبستر تایید صلاحیت شدند‌

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان شبستر گفت: ۱۴ کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه‌ شبستر تایید صلاحیت شدند‌.

به گزارش شبسترنیوز، مهدی زینالی رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:در مرحله اول ثبت نام از کاندیداها تعداد ۳۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۶ نفر قبل از رسیدگی هیئت نظارت در فرمانداری انصراف داده و یک نفر نیز قبل از اینکه شورای نگهبان کار خود را شروع کند انصراف داد که در نهایت پرونده ۳۰ نفر مورد بررسی قرار گرفته و از این تعداد ۱۲ نفر رد صلاحیت و ۴ نفر عدم احراز شدند و ۱۴ نفر نیز تائید شده و این تائید و یا رد نهایی نمی‌باشد.

وی افزود: کاندیداها رد شده حق دارند اعتراض خود را با مستندات و مدارک خود را به دفاتر استان و یا شورای نگهبان کشوری تحویل و از حقوق خود دفاع کنند.

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان شبستر در خصوص اعلام نتیجه نهایی و معرفی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این نتایج تائید و یا رد، نهایی نمی‌باشد بلکه در مرحله بعدی  اعلام نتایج در۱۱ بهمن ماه  بوده که مجدداً داوطلبان در صورت ارائه شکایت مورد بررسی قرار گرفته و نهایتاً در روز ۲۲ بهمن نتیجه قطعی توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

زینالی در پایان گفت: هرگونه جمع آوری طومار و سفارش از سوی مسئولین رده بالا و… تأثیر پذیر نخواهد بود و ترتیب اثر داده نخواهد شد و صرفاً ملاک اعلام نظر درخصوص تائید ورد صلاحیت هرشخص با احتساب مدارک مربوطه بر اساس مر قانون می‌باشد. و هیئت نظارت آماده دریافت مدارک جهت بررسی مجدد می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.