کد خبر : 161056
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژانویه 2020 - 18:44

پاتوسی به فولاد پیوست

پاتوسی به فولاد پیوست

تیم فولاد خوزستان برای تقویت خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با «آیاندا پاتوسی» هافبک تیم بنی یاس امارات به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. قرارداد پاتوسی و فولاد به مدت نیم فصل قطعی است و در صورت توافق طرفین یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. پیش از این چند تیم

تیم فولاد خوزستان برای تقویت خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با «آیاندا پاتوسی» هافبک تیم بنی یاس امارات به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

قرارداد پاتوسی و فولاد به مدت نیم فصل قطعی است و در صورت توافق طرفین یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

پیش از این چند تیم بزرگ ایرانی به دنبال این هافبک خلاق و بازیساز بودند که در نهایت تیم فولاد موفق شد اولین شاه‌ماهی نقل و انتقالات را از آن خود کند. با این خرید قطعا تیم فولاد با قدرت بیشتری در خط هجومی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

این هافبک ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم‌های لوکرن، کیپ تاون، استقلال و بنی یاس امارات را در کارنامه دارد، او همچنین ۱۲بار پیراهن تیم ملی کشورش را پوشیده و سه گل نیز به ثمر رسانده است.

قرمزپوشان اهوازی تاکنون با سینا زامهران قرارداد رسمی امضا کرده اند و این ستاره آفریقایی دومین خرید فولادی‌ها لقب گرفت. روح الله سیف الهی و انس بنی یاسین دو بازیکن خروجی تیم فولاد تاکنون هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.