کد خبر : 160901
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 دسامبر 2019 - 10:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن به دنبال دو قطبی سازی در داخل کشور است بسته هستند

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) :

دشمن به دنبال دو قطبی سازی در داخل کشور است

دشمن به دنبال دو قطبی سازی در داخل کشور است

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی در داخل کشور است.

به گزارش شبستر نیوز، سردار مصطفی محمدی فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان عج در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه شبستر گفت:فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود که خوشبختانه با حضور حماسی مردم خنثی شد.

دی اظهار کرد :در سال ۸۸ متاسفانه کاندیدای شکست خورده قبل از اعلام نتایج خودش را پیروز انتخابات دانسته و برای مقابله با اصل نظام برنامه ریزی کرده بودند .

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان عج افزود :ساز و کار انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به طوری است که امکان تقلب نیست ولی متاسفانه برخی کاندیداهای شکست خورده روی کمک‌های دشمنان خارجی حساب باز کرده بودند .

وی ادامه داد:در جریان فتنه سال ۸۸ دشمنان نظام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی با صراحت تمام گفتند که میرحسین موسوی اهداف ما را دنبال می‌کند .

سردار محمدی با اشاره به ویژگی‌های فتنه عنوان کرد :فضای فتنه غبار آلود است و در سال ۸۸ ، مردم وقتی واقعیت را مشاهده و متوجه شدند صفشان را از فتنه گران جدا کردند .

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان عج یادآور شد: در عاشورای حسینی سال ۸۸ فتنه گران به ساحت مقدس شیعیان اهانت کرده و شعارهای ساختار شکنانه دادند و اوج فتنه فتنه گران در روز عاشورا مشخص شده و این حرمت شکنی قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد:وقتی فتنه گران به خط قرمز مردم ورود کرده و ساحت شکنی کردند عموم مردم در سراسر کشور در ۸ و ۹ دی ماه با حضور حماسی خود ،راهپیمایی میلیونی کرده و به نقشه تمام دشمنان مهر بطلان زدند.

محمدی ابراز کرد :مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ با حضور میلیونی و پرشور جواب دشمنان را داده و در جای خودشان نشاندند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری فتنه سال ۸۸ انقلاب را از آسیب‌های مختلف واکسینه کرد .

سردار محمدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود:توطئه دشمنان ادامه داشته و فتنه گران در گرانی بنزین نیز برنامه ریزی کرده بودند و دشمن به دنبال دو قطبی سازی در داخل کشور است .

وی تاکید کرد:دشمنان دائماً در پی توطئه هستند و در مقابل این توطئه‌ها بصیرت و آگاهی مردم انقلابی و روشنگری مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود .

سردار محمدی با اشاره به وجود فتنه و فتنه گری در برهه‌های مختلف خاطرنشان کرد:در دوران دفاع مقدس نیز فتنه بود و بعد از آزاد سازی خرمشهر برخی‌ها می‌گفتند جنگ را باید خاتمه دهیم در حالی که بخش‌های مختلفی از کشور در اشغال رژیم بعث عراق بود .

وی یادآور شد :هرجا با تفکر ناب انقلابی و بسیجی حضور یافته‌ایم به عنوان پیروز از میدان خارج شده‌ایم و هرجا تفکر لیبرالی باشد شکست می‌خوریم .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.