کد خبر : 160705
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 دسامبر 2019 - 9:43

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

جریمه ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی دام زنده در شبستر

جریمه ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی دام زنده در شبستر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم قاچاق ۳۸ راس دام زنده در شبستر به ۵۴۲ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

به گزارش شبستر نیوز، سیداحد یوزباشی، اظهار داست: این تعداد گوسفند قاچاق در بازرسی پلیس آگاهی شهرستان کشف شد که پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شبستر ارسال شد و در شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: دام مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده و پس از بررسی کارشناسان مشخص شد که این گوسفندان از نوع ایرانی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: جهادکشاورزی شبستر در پاسخ به استعلام تعزیرات حکومتی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده را ۳۸۰ هزار ریال اعلام کرد و بر این اساس ارزش ریالی دام های قاچاق ۵۴۲ میلیون ریال برآورد شد.

یوزباشی، ادامه داد: با توجه به اینکه متهم مجوز حمل دام از اداره دامپزشکی شهرستان مبدا را نداشته و فاقد سند حمل بار از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود، قاچاق وی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

وی یادآوری کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط ۳۸ راس گوسفند مکشوفه به نفع دولت، متهم به پرداخت جریمه نیز در حق صندوق دولت محکوم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.