کد خبر : 160686
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دسامبر 2019 - 8:05

تکاپوی مسئولان کرمانشاه برای میزبانی باشکوه جام تختی

تکاپوی مسئولان کرمانشاه برای میزبانی باشکوه جام تختی

محمد حسین محبی در تشریح آخرین اقدامات برای میزبانی رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه به خبرنگار مهر گفت: کرمانشاه تاکنون چهار بار میزبان جام تختی بوده که این مساله علاوه بر اثبات تجربه مفید ما در برگزاری این جام، نشانگر احساس رضایت متولیان فدراسیون کشتی از برگزاری این مسابقات در شهر

محمد حسین محبی در تشریح آخرین اقدامات برای میزبانی رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه به خبرنگار مهر گفت: کرمانشاه تاکنون چهار بار میزبان جام تختی بوده که این مساله علاوه بر اثبات تجربه مفید ما در برگزاری این جام، نشانگر احساس رضایت متولیان فدراسیون کشتی از برگزاری این مسابقات در شهر ماست. خوشبختانه امکانات لازم برای میزبانی این دوره از رقابتهای جام تختی هم به خوبی تدارک دیده شده و مسئولان سیاسی و ورزشی استان از هر نظر حامی و همراه ما هستند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات قابل توجه در میزبانی جام تختی که بسیاری از امور را برای ما تسهیل خواهد کرد، علاقه استاندار کرمانشاه به رشته کشتی است. بطوریکه وی حتی پیشنهاد اده که فدراسیون کشتی از این پس کرمانشاه را به عنوان میزبان همیشگی جام تختی معرفی کند. مطمئنا این موضوع می تواند در هر چه باشکوه برگزار کردن این تورنمنت بین المللی تاثیر زیاد داشته باشد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص حضور تیم های خارجی نیز گفت: طبق اقدامات فدراسیون کشتی از ۱۰ تیم خارجی برای حضور در رقابتهای جام تختی دعوت شده که مطمئنا حضور آزادکاران خارجی در کنار مدعیان نامدار داخلی می تواند تنور مسابقات را گرم کند.

محبی ادامه داد: ضمن اینکه با توجه به میزبانی کرمانشاه، علاوه بر نفرات واجد شرایط حضوردر جام تختی، یک تیم بومی هم از آزادکاران استان در جام تختی حضور خواهند داشت. مطمئنا این موضوع فرصت بسیاری خوبی برای کشتی گیران کرمانشاهی خواهد بود تا بتوانند در این میدان بین المللی حضوری موثر و مفید داشته باشند.

وی در پایان گفت: رقابتهای کشتی آزاد جام تختی امسال هم در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود. سالنی که بارها شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ و مهم بوده و باید امسال هم با تمهیدات ویژه پذیرای کشتی گیران ایرانی و خارجی باشد. البته متولیان ورزش کشور باید نگاه ویژه ای به این خطه قهرمان پرور داشته باشند و مقدمات احداث سالنی بزرگتر و مجهزتر را در کرمانشاه فراهم آوردند. چراکه جمعیت جوان استان رو به افزایش است و باید فضاهای ورزشی مطلوب و متعددی را برای ترغیب و تشویق جوانان به ورزش احداث کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.