کد خبر : 160358
تاریخ انتشار : جمعه 22 نوامبر 2019 - 9:15

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه:

سالانه حدود ۷ میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند‌

سالانه حدود ۷ میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند‌

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، با بیان این که سال قبل حدود هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده اند، ادامه داد: سالیانه ده ها و صد ها هزار از جوانان و نوجوانان در هفت منطقه عملیاتی بازدبد می‌کنند.

سردار یعقوب سلیمانی در اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور، با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارداشت: در طول هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید طلبه تقدیم شده است.

وی ترویج و زنده نگهداشتن مفاهیمی مانند بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت را ضروری دانست و تصریح کرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور تا بحال ۱۶ دوره برگزار شده است و امسال ۱۷مین دوره آن برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، با بیان این که سال قبل حدود هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید کرده‌اند، ادامه داد: سالیانه ده‌ها و صد‌ها هزار از جوانان و نوجوانان در هفت منطقه عملیاتی که پنج منطقه آن در خشکی و دو منطقه آن نیز در روی آب است، بازدید می‌کنند.

وی برگزاری جشنواره را برای انتقال هر چه بهتر احساس و رهاوردهای زائران این مناطق مناسب دانست و گفت: جمع‌آوری آثار این جشنواره می‌تواند مورد بهره‌برداری نسل‌های آینده قرار بگیرد.

سلیمانی به ۴۰ سالگی عمر انقلاب اسلامی با تمام توطئه‌ها، مکرها و حیله‌های دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: این‌ها همه از برکات حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان است.

وی با تکیه بر سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر این که بسیج شجره طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت عشق را می‌دهد خاطرنشان کرد: حضور بسیج در عرصه‌های بازدارندگی، در کنار عرصه‌های دیگر نیز چشمگیر است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، ادامه داد: نقش بسیج در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن محسوس است و می‌توان دید که چگونه نقشه راهی برای لشکرهای بزرگی مانند؛ فاطمیون، نجباء، حیدریون و حشدالشعبی ترسیم شده است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره)، همواره دست بسبجیان را می‌بوسید و به آنان افتخار می‌کرد، ابراز داشت: از جمله دعاهای امام خمینی(ره) این بود که با آنان محشور شود و به خلوص آنان غبطه می‌خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.