کد خبر : 160354
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 نوامبر 2019 - 10:13

علت علاقه مردم به “پایتخت” به روایت خواهر نقی معمولی

علت علاقه مردم به “پایتخت” به روایت خواهر نقی معمولی

نسرین نصرتی بازیگر سریال “پایتخت” با اشاره به شروع فیلمبرداری فصل ششم گفت: به ما گفته‌اند اوایل آذرماه آماده باشید تا در شیرگاه فصل ششم سریال تلویزیونی “پایتخت” شروع شود.

نسرین نصرتی هم مثل بقیه کاراکترهای سریال “پایتخت” هنوز از اتفاقات فصل ششم خبری ندارد؛ فقط منتظرند تا اوایل آذرماه در “شیرگاه” جلوی دوربین سیروس مقدم بروند و دوباره خانواده نقی معمولی و اتفاقاتش را رقم بزنند.

شاید یکی از نقش‌های دلچسب و دوست‌داشتنی این سریال “فهیمه” خواهر نقی معمولی باشد که این نقش را نسرین نصرتی بازی می‌کند؛ بازیگری که در سریال “تا ثریا”، “روشنایی‌های شهر”، “و خداوند عشق را آفرید”، “شهر زیبا” و ایام محرم امسال در سریال “وقت صبح” شبکه یک سیما نقش‌آفرینی کرد.

او بارها روی صحنه تئاتر و در قاب سیما دیده شده بود اما شاید درخشش توانمندی‌های هنرمندانه‌اش جلوی دوربین سیروس مقدم و در کنار خانواده نقی معمولی سریال “پایتخت” بیشتر به رخ کشیده شد. جایی که در “پایتخت”۳ خط داستان‌های فرعی، خواهر نقی معمولی و بهبود همسرش – مهران احمدی- را خیلی جدی وارد داستان کرد؛ بازیگری که خودش اصالت گیلانی دارد اما با تمرکزی خاص نقش شخصیتی مازنی را به خوبی اجرا کرد.

نسرین نصرتی از تئاتر به تلویزیون و سینما آمده و متولد ۱۳۵۵ در تهران است و با بازی در صحنه تئاتر خودش را به جامعه هنر شناساند. پیش از این دوربین “پایتخت” سیروس مقدم، در “تا ثریا” خودش را به این کارگردان قدیمی تلویزیون ثابت کرده بود؛ نصرتی در فیلم “محمد رسول‌الله” مجید مجیدی هم با محسن تنابنده هم‌بازی بوده است.

نسرین نصرتی یا “فهیمه” سریال “پایتخت” این روزها منتظر شروع فیلمبرداری فصل ششم این سریال تلویزیونی است و اعتقاد دارد دوباره زندگی و خانواده در کنار هم قرار می‌گیرند و به خبرنگار  ما گفت: پاکی و صداقتی که در این سریال وجود دارد برای مخاطب، بازیگر و عواملش دلنشین و دلچسب است. چون عین زندگی را روایت می‌کند؛ حتی در بازپخش‌ها هم مخاطب پای تماشایش می‌نشیند و می‌تواند در فصل‌های متمادی بیننده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تلخی‌ها، شیرینی‌ها و چالش‌های سریال “پایتخت”، واقعی‌ و باورپذیرند، تأکید کرد: خاصیت شخصیت‌های سریال “پایتخت” این است که همه عین زندگی‌اند؛ تلخی‌ها، شیرینی‌ها و چالش‌هایشان دلچسب و واقعی‌اند چون عین زنجیر به هم پیوسته‌اند. فهیمه را مردم دوست دارند چون به زنان تلاشگر، فهیم و قدرتمند احترام می‌گذارند.

او درباره شروع فیلمبرداری سریال گفت: به ما گفته‌اند اوایل آذرماه آماده باشید تا در شیرگاه فصل ششم سریال تلویزیونی “پایتخت” شروع شود؛ خبری از ماجراهای این سریال ندارم و امیدوارم باز هم اتفاقات جذاب و دلچسبی را برای مخاطب در عید نوروز ۱۳۹۹ رقم بزنیم.

بازیگر نقش فهیمه سریال “پایتخت” به دلایل موفقیت و توجه مخاطب به این مجموعه تلویزیونی در فصل‌های متمادی اشاره کرد و گفت: مردم “پایتخت” را دوست دارند و در فصل‌های متمادی‌ آن را پذیرفتند چون ادامه زندگی مستمر و واقعی را نشان می‌دهد و تماشاگر با تماشایش، تصویری باورپذیر از زندگی ایرانی را به رخ می‌کشد؛ زندگی که هم تلخی دارد، هم شیرینی و هم چالش و اتفاقات را باورپذیر روایت می‌کند.

او در خصوص نقش‌آفرینی‌اش در سریال “وقت صبح” و حضور در دو نمایش تئاتر، اظهار کرد: من در طول سال گذشته مینی‌سریال تلویزیونی به نام “وقت صبح” برای ایام محرم بازی کردم که از شبکه یک سیما پخش شد. دو تئاتر بازی کردم که روی صحنه تالار مستقل رفت.

وی در پایان با اشاره به سریال “پایتخت”۶ خاطرنشان کرد: آرزویم این است که همچون “پایتخت”های گذشته این فصل هم ماجراهای جذاب و دیدنی برای مخاطب رقم بزند و همین‌طور اقبال بیننده را شاهد باشیم. چرا که بازیگران این سریال هرکدام از نقطه‌ای کنار هم قرار می‌گیرند و تمام فکر و ذکرشان این است که مخاطب نقش‌آفرینی‌هایشان و اتفاقات و ماجراهای سریال را دوست داشته باشد. سختی‌ها و پیچیدگی‌ها را به جان می‌خرند تا اتفاقات خوبی را مردم از قاب تلویزیون مشاهده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.