کد خبر : 160352
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 نوامبر 2019 - 10:06

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

‌عوامل نا آرامی‌های تبریز شناسایی شدند ‌/ وضعیت ‌کاملاً عادی در آذربایجان شرقی

‌عوامل نا آرامی‌های تبریز شناسایی شدند ‌/ وضعیت ‌کاملاً عادی در آذربایجان شرقی

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عواملی که به عنوان عوامل اصلی در این ناآرامی‌ها فعالیت داشتند، توسط دوربین‌ها ثبت شده و همه شناسایی شده‌اند که برای تعدادی از آنان اقدام شده و قطعاً برای تعداد دیگر نیز اقدام خواهد شد.

‌علیار راستگو ‌با اشاره به تغییر نرخ بنزین طی روزهای گذشته اظهار داشت:طرح مدیریت سوخت چندین نکته مهم دارد که بارزترین آن تصمیم روسای قوا در تصویب آن بوده که تمامی دستگاه‌ها باید در این راستا توجه داشته و این تصمیم را اجرایی می‌کردند.

وی افزود: در راستای حفظ نظم و آرامش جامعه، تمامی نقاط شهر مجهز به دوربین مداربسته بوده و عواملی که به عنوان عوامل اصلی در این ناآرامی‌ها فعالیت داشتند، توسط دوربین‌ها ثبت شده و همه شناسایی شده‌اند که برای تعدادی از آنان اقدام شده و قطعاً برای تعداد دیگر نیز اقدام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در چهار شهرستان اهر، آذرشهر، مرند و مراغه برخی تحرکات انجام شده بود که البته مورد خاصی پیش نیامده و موضوع توسط مسئولان شهرستانی و نیروهای انتظامی و امنیتی مدیریت شد و در حال حاضر در هیچ شهری از استان مشکل خاصی نداریم و وضعیت استان کاملاً عادی است.

راستگو با اشاره به برخی تحرکات در نقاط مختلف شهر تبریز ابراز کرد: از چند روز پیش فراخوان‌هایی به شکل گسترده که عمدتاً از خارج کشور بارگزاری می‌شدند، در تمام کشور مردم را به اعتراضات خیابانی به خاطر اجرای طرح مدیریت بنزین دعوت می‌کردند و چیزی که در این فراخوان‌ها پیگیری می‌شد، پیاده سازی اعتراض‌های مرسوم در کشورهای خارجی همچون خاموش کردن خودرو و رها کردن آن در خیابان و… بود و می‌خواستند این موارد را در کشورمان شبیه سازی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.