کد خبر : 160185
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 نوامبر 2019 - 12:51

امام جمعه شبستر:

معنویت بزرگترین موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی است /مسئولین اصل دشمن شناسی را مد نظر قرار دهند

معنویت بزرگترین موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی است /مسئولین اصل دشمن شناسی را مد نظر قرار دهند

امام جمعه شبستر گفت:آمریکا نمی‌خواهد معنویت در جامعه باشد و باید دقت کنیم که بزرگترین موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همین معنویت است.

به گزارش شبستر نیوز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان شبستر از حضور امت اسلامی و خصوصاً دانش آموزان و جامعه علمی شهرستان شبستر در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان قدردانی و تشکر کرد.

وی اظهار داشت:یکی از بحث‌هایی که در بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی لازم است امت اسلامی بالاخص جوانان توجه کنند بحث دشمن شناسی هست.

محمدزاده افزود:اگر دشمن را بشناسیم و از کید و حیله دشمن خبردار شویم حتماً آنچه خداوند متعال برایمان عطا کرده در حفظان محکم‌تر و مقاوم‌تر می‌شویم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خودشان کاملاً در مورد فتنه‌ها و کینه‌های دشمن توضیح دادند.

امام جمعه شبستر با تاکید بر دشمن شناسی عنوان کرد:اصل دشمن شناسی را باید تمام قوا و مسئولین مدنظر قرار داده و خصوصاً در مدارس لازم است دشمن اصلی امت اسلامی به دانش آموزان معرفی شود.

وی ادامه داد:تمام بدبختی‌ها و فتنه‌ها از سوی آمریکاست و نباید منتظر برجام های دیگر باشیم و باید به امکانات داخلی کشور توجه شود.

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر جوان گرایی و ظرفیت جوانان یادآور شد:جوانان عزیز در جامعه‌مان بزرگترین نیرو و ظرفیت هستند و باید برنامه ریزی‌های صحیح و لازم برای تمام امورات کشور در جهت استفاده از ظرفیت جوانان انجام شود ‌.

وی تاکید کرد:مسئولین باید دقت کرده و به جوانان اعتماد کنند و از استعدادهای جوانان در عرصه‌های مختلف بهره برده و به آنها اعتماد کنند.

محمدزاده با اشاره به اهمیت توجه به جوانان و دانش آموزان عنوان کرد: آنچه می‌تواند موجب پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شود نیروی بسیجی و جوان انقلابی است.

امام جمعه شبستر افزود:آمریکا با مطرح کردن بجث مذاکره به دنبال تحمیل خواسته‌های خودش است و باید در مقابل آن بایستیم.

وی ادامه داد:آمریکا نمی‌خواهد معنویت در جامعه باشد و باید دقت کنیم که بزرگترین موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همین معنویت است .

امام جمعه شبستر با تاکید بر دشمن شناسی گفت: در داخل آنهایی که حرف دشمن را می‌زنند بیگانه نگر و خائن به خون شهدا هستند.

وی تصریح کرد:هرکس در داخل پرچم آمریکا و اسرائیل را در حرف و عمل خود نشان دهد سرباز دشمن است و باید چنین افرادی را از عرصه‌ها و صحنه‌ها کنار بگذاریم .

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت :باید در انتخابات سعی کنیم آنهایی که حرف دشمن را می‌زنند را کنار بگذاریم ونباید آزمون غلط بدهیم آنهایی که دلبستگی به آمریکا و اسرائیل دارند و اعلام برائت نمی‌کنند را باید مردم بشناسد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد:در بحث خام فروشی دولت باید جلو خام فروشی را بگیرد وعدالت اقتصادی این است که جلو ریخت و پاش‌هایی که اتفاق می افتد و خواسته دشمن است را بگیریم ‌.

وی تاکید کرد:همه باید متحد و منسجم زیر فرمان ولایت قرار گرفته و همه یکدست برای حل معضلات و مشکلات جامعه تلاش کنیم و توجه کنیم که کشور ما فقیر نیست و غنی است و قوا و مردم باید دست به دست داده و عدالت در جامعه اجرا شود.

امام جمعه شبستر بیان کرد:تلاش آمریکا این است که جامعه را از نظر اقتصادی فقیر کند و باید در مقابل آمریکا همه همدل بوده و در عمل اعلام آمادگی کنند و لازمه‌اش این است که مذاکره با آمریکا از زبان مسئولین کشور ترک شود .

وی یادآور شد:آمریکا بداند آرزویش را به گور می‌برد و هرجا قدم گذاشته غیر از جنایت و خیانت کاری نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.