کد خبر : 160156
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 نوامبر 2019 - 8:46

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شبستر:

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات مالی تعطیل شود/ در برخورد، هیچ مقام و دستگاهی نباید مصون بماند

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات مالی تعطیل شود/ در برخورد، هیچ مقام و دستگاهی نباید مصون بماند

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در پرونده‌های واحدهای تولیدی سعی بر این است که هیچ واحد تولیدی به خاطر مشکلات مالی تعطیل نشود و با ارائه راهکارهایی فعالیت آنها انجام گیرد

ذبیح‌الله خدائیان در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه و به نمایندگی از وی در شهرستان شبستر حضور یافت و در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر با اشاره به امید و اعتماد ایجاد شده در بین آحاد جامعه به واسطه برنامه‌های تحولی ریاست قوه قضائیه و به‌خصوص مبازره با فساد اظهار داشت: حفظ و صیانت از این اعتماد و امید وظیفه دشوار و مهمی است که باید با خدمات قابل قبول به مردم و برداشتن گام‌های بلند در مسیر رضایتمندی آنها اجرایی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به سبقه تاریخی شهرستان شبستر این منطقه را دارای علمای مهم فرهنگی در ایران برشمرد و افزود: این شهرستان با دارا بودن کمترین جرم و جنایت یکی از افتخارات مردم شبستر است.

معاون قوه قضائیه  با اشاره به این مطلب که انتخاب مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن و روایات اسلامی دارای شرایط ویژه و خاص می‌باشد، یادآور شد: مدیر در این نظام باید متعهد، امین، قوی، توانا، با تجربه و آشنا به قوانین و مقررات باشد و دانش لازم برای تصدی پست مدیریت را داشته باشد تا بتواند مجموعه تحت مدیریت خود را به خوبی هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم هستند، تصریح کرد: این مسوولیت‌ها دیر یا زود از من و شما گرفته خواهد شد اما باید تا زمانی که در این مسوولیت‌ها هستیم تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم انجام دهیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه ما باید خداوند متعال را شاکر باشیم که توفیق خدمت در این نظام نصیب‌مان شده است، گفت: همین امر وظیفه ما را در خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر کرده است و به پاس این نعمت باید خود را وقف خدمت کنیم و باید بدانیم که کم‌کاری ما را مردم به پای شخص ما نخواهند نوشت و این را به پای نظام و اسلام خواهند نوشت.

معاون قوه قضائیه، انقلاب اسلامی را امانت شهدا دانسته و یادآور شد: از جمله وظایف مدیران پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی و تلاش در بسط و گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

خدائیان متذکر شد: هنگام رجوع مردم به ادارات، مسوول باید دوراندیش و خوش برخورد بوده و با مراجعه‌کنندگان با نرمی و گشاده‌رویی رفتار کرده و سعه صدر و پشتکار از خود نشان دهد.

معاون قوه قضائیه به طرح تحول در قوه قضائیه اشاره کرد و بیان داشت: رئیس محترم قوه قضائیه  با ارائه “طرح تحول در قوه قضائیه” به محضر مقام معظم رهبری تاکید دارند که با فساد در جامعه برخورد می‌کنیم و توسط هر کسی باشد برخورد متقن و جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در بررسی پرونده‌ها، اگر وابستگی به جناح‌ها و مسوولان نظام مد نظر گرفته نشود و دقت نظر کافی صورت بگیرد، فساد ریشه‌کن می‌شود.

خدائیان ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فساد باید برخوردها به صورت دقیق، ظریف و بدون تبعیض صورت بگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: در برخورد هیچ مقام و دستگاه و شخصی حتی منتسب به بنده هم نباید مصون بماند.

معاون قوه قضائیه به اهتمام این قوه در خصوص رونق واحدهای تولیدی اشاره کرد و ابراز داشت: در پرونده‌های واحدهای تولیدی سعی بر این است که هیچ واحد تولیدی به خاطر مشکلات مالی تعطیل نشود و با ارائه راهکارهایی فعالیت آنها انجام گیرد.

براساس این گزارش، خدائیان و هیات همراه در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدا شهر شبستر ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی با نثار شاخه گل ادای احترام کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.