کد خبر : 160148
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 نوامبر 2019 - 21:54

فرمانده سپاه شبستر:

13 آبان‌ماه سند عزت، بصیرت و شجاعت ملت ایران است

13 آبان‌ماه سند عزت، بصیرت و شجاعت ملت ایران است

فرمانده سپاه شبستر گفت:13 آبان‌ماه سند عزت، بصیرت و شجاعت ملت ایران است.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان در گفتگو با خبرنگار شبستر نیوز با اشاره به  فرا رسیدن یوم الله 13 آبان اظهار داشت: روز سیزده آبان روز استکبارستیزی نام‌گذاری شده است چراکه استکبارستیزی به‌ عنوان یک اعتقاد و سیاست اصلی در جمهوری اسلامی ایران است و 13 آبان‌ماه سند عزت، بصیرت و شجاعت ملت ایران است.

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسمات و راهپیمایی‌ها بیان کرد: امثال ۱۳ آبان و یوم الله‌های دیگر مورد وثوق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و باید هر سال پرشورتر از گذشته گرامی داشته شود.

داستان عنوان کرد: ۱۳ آبان امسال نیز باید پرشورتر از گذشته گرامی داشته شده و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش آموزان، گفتمان مبارزه با استکبار در کل دنیا طنین انداز شود.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی حماسه ۱۳ آبان در شهرهای شهرستان شبستر انجام شده گفت: اقشار مختلف مردم خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی حماسه ۱۳ آبان صدای مرگ بر آمریکا را طنین انداز کرده و هرگونه مذاکره با کشورهای عهد شکن را رد می‌کنند.

وی حضور همگان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان را امری مهم ضروری دانست و گفت:راهپیمایی روز 13 آبان امسال گسترده‌تر و مقتدرانه‌تر سال قبل برگزار می‌شود تا دنیای استکبار بداند مردم پای‌کار و انقلابی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.