کد خبر : 159990
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 - 9:14

همزمان با سراسر کشور:

زنگ مهر در مدارس شهرستان شبستر نواخته شد

زنگ مهر در مدارس شهرستان شبستر نواخته شد

همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین شهرستان شبستر ، زنگ مهر به صورت نمادین در دبیرستان نمونه شفاعی شندآباد نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه شبستر ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: با آغاز سالتحصیلی در یک کلاسی شرکت می کنیم که معلم آن امام حسین (ع) است و شاگردان این کلاس 72 تن از بهترین ، شایسته ترین ، مومن ترین و صادق ترین انسانها هستند.

وی با اشاره به مقام والای معلم خاطرنشان ساخت: معلم از ارکان اصلی تعلیم و تربیت در جامعه می باشد و وجود معلمان با فکر و اندیشه و نقش آنان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه با اشاره به حمله دشمن به خاک ایران در سال 1359 عنوان کردامروز باید دانش آموزان ، دانشجویان ، معلمان و استادان دقت و توجه داشته باشند و به این سوال جواب بدهند که چرا و به چه جرمی کشور ما مورد هجمه و حمله صدام و کشورهای حامی آن قرار گرفت؟

محمدزاده ادامه داد: تنها جرم ما به بیان امام خمینی (ره) این است که اسلام را می خواهیم ؛ اما نه اسلام معاویه و آمریکایی بلکه اسلام ناب محمدی (ص).

مدیر آموزش وپرورش شبستر هم در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به پروژه مهر اشاره و تصریح کرد:پروژه مهر به دلیل اهمیت و جایگاه آن در سطح آموزش و پرورش ، یک رویداد ملی است که به بار نشستن و ادامه آن نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاهها در سطح شهرستان می باشد.

ابوالفضل اکرمی در ادامه با بیان دایره و عوامل موفقیت عنوان کرد : خدمت سالم در گرو ” فکر واندیشه ، ایده پردازی و عمل ” به آن است وتا زمانی که فکرو اندیشه و ایده ما به عمل منجر نشود نتیجه بخش نخواهد بود.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارش آماری از تعداد معلمین و دانش آموزان منطقه افزود: منطقه شبستر امسال با حضور 14000 دانش آموز در 120 مدرسه و 1100 معلم سال تحصیلی جدید را آغاز می کند که امیدواریم سالتحصیلی جدید سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای دانش آموزان و دست اندرکاران علم و تحصیل باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر در زمینه های آموزشی و پرورشی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.