کد خبر : 159966
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 سپتامبر 2019 - 21:50

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شبستر برگزار شد

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان شبستر برگزار شد

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار شهادت شهرستان شبستر با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهدی تقیون در این جلسه ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یادآوری کرد و گفت: ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و موثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف مسئولان است و استاندار محترم هم تأکید ویژه‌ای در این خصوص دارند.

تقیون با انتقاد از عدم اجرای بند (چ) قانون برنامه ششم توسعه در اختصاص 20 درصد اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار پیگیری این موضوع از طرف دستگاه‌های اجرایی شد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی همچنین با حضور در گلزار شهدای شبستر و یادمان شهدای گمنام به مقام والای شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

وی همچنین به همراه فرماندار شبستر و جمعی از مسئولان این شهرستان، در منزل خانواده‌های شهید رحیم نجفی، جانباز 45 درصد محمد استادعلیلو و آزاده سرافراز حسین باباپور حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر استاندار، از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آنان قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.