کد خبر : 159960
تاریخ انتشار : شنبه 21 سپتامبر 2019 - 14:19

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

بیش از 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شبستر برگزار می‌شود/اصحاب رسانه شبستر نقش مهمی در انعکاس فرهنگ شهرستان دارند

بیش از 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شبستر برگزار می‌شود/اصحاب رسانه شبستر نقش مهمی در انعکاس فرهنگ شهرستان دارند

فرمانده سپاه ناحیه شبستر گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 130 عنوان برنامه در شهرستان شبستر برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر نیوز، سرهنگ پاسدار بهمن داستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر با تقدیر از زحمات خبرنگاران اظهار داشت:اصحاب رسانه شهرستان شبستر نقش مهمی در انعکاس فرهنگ شهرستان داشته و زبان گویای شهرستان هستند و ظرفیت های عظیم فرهنگی را نیز منعکس می کنند.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر رویارویی در مقابل دشمنان افزود:دشمن هر لحظه آماده هست و نباید نقطه ضعف نداشته باشیم.

داستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس عنوان کرد:میدان داری دیروز جوانان موجب بروز دفاع مقدس شد و در دوران دفاع مقدس ملتی که تازه طعم پیروزی را چشیده بود در مقابل دشمن ایستاد و پیروز میدان شد و یکی از اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی رهایی محرومین و مستضعفین از غول استکبار جهانی بود.

فرمانده سپاه شبستر یادآور شد:انقلاب اسلامی نظم نوینی به جهان داد که مبتنی بر ارزش های اسلامی است و بعد از 4 دهه شاهد به ثمر رسیدن آرمان های انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد:دشمن از ترویج اهداف نظام جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر جهان می ترسد و خوشبختانه شاهد صدور انقلاب و اهداف آن در سطح دنیا هستیم .

سرهنگ پاسدار داستان با اشاره به نقش جوانان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ابراز کرد:جوانان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با دست خالی وارد میدان شده و افتخار آفرینی کردند ولی متاسفانه شاهدیم که برخی مسئولین در جنگ اقتصادی می گویند باید با کدخدا دست دهیم.

وی ادامه داد:در جنگ اقتصادی اگر اتکا به جوانان امروزی باشد و به تولیدات داخلی توجه شود مشکلات حل می شود و باید دقت کنیم که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی هست که متاسفانه غافل شده ایم.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر قدرت حکومت اسلامی تصریح کرد:حکومت اسلامی قدرت مسلمین است و هرجا به فرمان ولایت پایبند باشیم پیروز میدان هستیم.

وی تاکید کرد:همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند باید از ظرفیت جوانان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی استفاده شود و جوانان نیز باید خود را سهیم بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای هفته دفاع مقدس شهرستان شبستر اظهار کرد:بیش از 130 برنامه با همکاری حوزه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف بسیج در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد:60 برنامه شاخص فرهنگی از جمله یادواره شهدا،عصر شعر ،نمایشگاه های کتاب و فرهنگی،اردوهای جهادی و مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان شبستر برگزار می شود.

داستان در پایان گفت:در طول هفته دفاع مقدس کل مزار شهدای شهرستان شبستر غبار روبی می شود چرا که هرچه داریم از برکت خون شهداست و شهدا حی و حاضر هستند و ما درک نمی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.