کد خبر : 159947
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 سپتامبر 2019 - 16:10

سرپرست دانشگاه آزاد شبستر معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد شبستر معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، خامنه، صوفیان و مرکز تسوج (ناحیه شبستر) با حضور عزیز جوان‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، سعید وحیدی‌مهر معاون امور فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز، اعضای شورای شهر، فرماندار و مسئولان نهادها و ادارات، استادان، کارکنان و دانشجویان در واحد شبستر برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حبیب اقدم‌شهریار در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شبستر قدردانی و غلامرضا کاظمی‌زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، خامنه، صوفیان، مرکز تسوج (ناحیه شبستر) معرفی شد.

جوان‌پور در این مراسم با توجه به سابقه خوب واحد شبستر بین واحدهای استان از تلاش‌ها و خدمات رؤسای قدیم واحد شبستر یاد کرده و اقدم شهریار را از استادان بااخلاق و بافضیلت و باسابقه واحد شبستر معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با توجه به اینکه وجود مشکلات عدیده مالی و اقتصادی واحد شبستر می‌طلبد، نگاه جدیدی داشته و از ظرفیت‌های واحدهای ناحیه شبستر در تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای و دانش‌بنیان استفاده کنیم، کاظمی‌زاده را به واسطه تجربیات و توانمندی‌‌های خاص در این حوزه برای ناحیه شبستر معرفی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی و کمک استادان، کارکنان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستانی و با هم‌افزایی و آزادسازی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های واحدهای ناحیه شبستر مانند گذشته حرکت پرشتاب در مسیر شکوفایی را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.