کد خبر : 159519
تاریخ انتشار : شنبه 31 آگوست 2019 - 18:00

فرماندار شبستر:

شهدای دولت اسوه خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت هستند

شهدای دولت اسوه خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت هستند

فرماندار شبستر گفت: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه‌های ایثار، ساده‌زیستی، خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت هستند.

حسن مستفید در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل (ره)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

وی با اشاره به شاخص‌های دولت اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی شایسته، مکتبی و متعهد دولت‌مردان دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر تا لحظه شهادت به عهد الهی خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیمان آسمانی خویش با مردم مسلمان ایران وفادار ماند.

فرماندار شبستر جنایت تروریستی هشتم شهریورماه سال ۶۰ را یکی از اقدامات ضد حقوق بشری دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر آماج کینه‌توزی دشمنان نظام قرار گرفتند و به شهادت رسیدند اما نام و یاد آن‌ها در اذهان ملت مسلمان ایران برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

مستفید بابیان اینکه ایران اسلامی بزرگ‌ترین قربانی تروریسم دولتی در جهان است، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران هرگز چهل سال جنایات آمریکا و خیانت‌های ایادی داخلی آن همچون منافقان را علیه انقلاب اسلامی فراموش نخواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه‌های ایثار، ساده‌زیستی، خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت هستند، ادامه داد: مدیران و مسئولان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی سیره شهدای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.