کد خبر : 159479
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آگوست 2019 - 19:59

باوفا به کادرفنی امیدها اضافه می‌شود

باوفا به کادرفنی امیدها اضافه می‌شود

مسابقات کشتی جهانی امید دهه اول آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. تیم ملی فرنگی امید با توجه به حضور اغلب نفراتش در اردوی بزرگسالان، تا امروز اردوی مجزایی نداشته و بعد از جلسه با فدراسیون کشتی، اردوی این تیم همزمان با سبک شدن تمرینات تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات جهانی 2019

مسابقات کشتی جهانی امید دهه اول آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. تیم ملی فرنگی امید با توجه به حضور اغلب نفراتش در اردوی بزرگسالان، تا امروز اردوی مجزایی نداشته و بعد از جلسه با فدراسیون کشتی، اردوی این تیم همزمان با سبک شدن تمرینات تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات جهانی 2019 نورسلطان آغاز خواهد شد.

جمشید خیرآبادی سرمربی این تیم در مورد کادرفنی اش برای جهانی بوداپست به تسنیم گفت: ناصر نوربخش مربی ارشد ما است. مهدی محمدی، فرید عدنانی و صابر میرزاده نیز در کادرفنی هستند، ضمن اینکه اگر بتوانیم حمید باوفا را به کادرفنی اضافه میکنیم چراکه علاوه بر بار فنی بالا، تعداد زیادی از شاگردان او در تیم ملی جوانان، در تیم امید ما را همراهی خواهند کرد. حضور باوفا در کادرفنی امید قطعا به تیم ملی کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.