کد خبر : 159465
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 آگوست 2019 - 19:54

احتمال کناره‌گیری هوندا از رقابت‌های فرمول یک

احتمال کناره‌گیری هوندا از رقابت‌های فرمول یک

ماساشی یاماموتو، مدیر اجرایی شرکت هوندای ژاپن اعلام کرد هنوز این گروه سرشناس‌ خودروسازی تصمیم نهایی خود را برای شرکت در رقابت‌های فرمول یک پس از سال 2020 میلادی با توجه به تغییرات فنی و مالی این رقابت‌ها اتخاذ نکرده است. وی در این رابطه گفت: فکر نمی‌کنم بخواهیم دستاوردهای بیشتری در فرمول یک داشته

ماساشی یاماموتو، مدیر اجرایی شرکت هوندای ژاپن اعلام کرد هنوز این گروه سرشناس‌ خودروسازی تصمیم نهایی خود را برای شرکت در رقابت‌های فرمول یک پس از سال 2020 میلادی با توجه به تغییرات فنی و مالی این رقابت‌ها اتخاذ نکرده است.

وی در این رابطه گفت: فکر نمی‌کنم بخواهیم دستاوردهای بیشتری در فرمول یک داشته باشیم. تیم ردبول در وقفه تابستانی فصل گذشته فرمول یک 223 امتیاز کسب کرده بود و در فصل جاری به امتیاز 244 رسید. هر چند ماشین دومی که در اختیار ردبول قرار دادیم انتظارات آنها را برآورده نکرد. البته این موفقیت به ما در شرکت هوندا انگیزه ادامه کار را می‌دهد.

ماساشی یاماموتو افزود: مردم ژاپن از موفقیت‌های هوندا در فصل جاری فرمول یک بسیار خرسند هستند اما نمی‌توانم به شما بگویم چه زمانی حضورمان در این رقابت‌ها پس از سال 2020 قطعی خواهد بود یا خیر. هنوز مذاکرات‌‌ ما پایان نیافتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.