کد خبر : 159412
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آگوست 2019 - 18:24

فرمانده سپاه شبستر: اولویت برنامه‌های بسیج، مسجد محوری است

فرمانده سپاه شبستر: اولویت برنامه‌های بسیج، مسجد محوری است

فرمانده سپاه شبستر با اشاره بر اهمیت و نقش مساجد گفت:اولویت برنامه‌های بسیج، مسجد محوری است و به محوریت مساجد در برنامه‌های بسیج اعتقاد راسخ داریم و معتقدیم تمامی فعالیت‌ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

سرهنگ دوم پاسدار بهمن داستان در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز، با گرامی داشت ۳۰ مردادماه روز جهانی مساجد و محکوم کردن به آتش کشیدن بیت الاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: از آنجا که مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان بوده، نزد مسلمانان از جایگاهی والا برخوردار است بنابراین این روز، به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد:اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد، این روز را به تمامی فعالان مساجد، ائمه محترم جماعات ،فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج محلات ،تمامی متولیان، مجاوران و خدمتگزاران مساجد تبریک و تهنیت عرض نموده، بهروزی و توفیق روزافزون همه خادمان مسجد را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی فرجه) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده سپاه شبستر افزود:در همایش فعالان مساجد شهرستان شبستر که با حضور ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ،هیئات امنا و متولیان مساجد برگزار می شود، اهمیت جایگاه مسجد در جامعه اسلامی موردبررسی قرار گرفته و از متولیان برتر مساجد شهرستان شبستر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

داستان با اشاره بر اهمیت و نقش مساجد عنوان کرد:اولویت برنامه های بسیج، مسجد محوری است و به محوريت مساجد در برنامه هاي بسيج اعتقاد راسخ داريم و معتقدیم تمامی فعالیت ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

وی با تاکید بر نقش سنگری مساجد در برابر انواع توطئه های دشمنان ابراز کرد: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه های مختلف دشمنان از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و باید در راستای توسعه روز افزون مساجد در تمام عرصه ها تلاش و جایگاه سیاسی اجتماعی فرهنگی را نمایان کنیم.

داستان با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در مساجد تصریح کرد: فرماندهان پايگاه هاي بسيج باید با هماهنگي و محوريت امام جماعت مساجد راه هاي حضور هرچه بيشتر نوجوانان و جوانان به مساجد را هموار کرده و محيط جذاب و شادابي را براي اين قشر در مساجد فراهم کنند.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به فعالیت های بسیج در سطح مساجد یادآور شد : براي حل مشكلات و خدمت رساني به مردم تاکنون نزدیک 24  صندوق قرض الحسنه در مساجد شهرستان شبستر تشکیل یافته و  تسهیلات بدون بهره اعطا می شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای طرح «جهاد همبستگی ملی» 38 مسجد شهرستان شبستر با هماهنگی متولیان مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تعداد 38 واحد مسکونی در مناطق سیل زده خوزستان را احداث خواهند کرد.

داستان عنوان کرد: مسجد بهترین پایگاه برای تعالی و رشد معنوی انسان ها است و در ابعاد مختلف دینی آگاهی بخشی می کند و دشمنان انقلاب اسلامی از مسجد خوف و وحشت دارند و این نشان دهنده نقش مهم مسجد به عنوان یک پایگاه دینی وفرهنگی در سطح جامعه است.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه مسجد قلب تپنده هر شهر و هر محله ای است خاطرنشان کرد: مسجد محلی برای تعیلم و تربیت است و بسیاری از افرادی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند از همین مساجد برخاستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.