کد خبر : 159411
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آگوست 2019 - 18:23

امام جمعه شبستر: مساجد مرکز اتحاد و انسجام قرار گیرند

امام جمعه شبستر: مساجد مرکز اتحاد و انسجام قرار گیرند

امام جمعه شبستر با بیان اینکه مساجد ظرفیت های بالقوه بسیاری دارد گفت:اگر این ظرفیت ها زنده و مورد استفاده قرار بگیرند، بسیاری از معضلات اجتماعی ما برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز،با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت:روز جهانی مسجد را بر تمامی سنگر سازان اسلام در مساجد اعم از علما،هیئت امنا،بسیجیان و پایگاه های مقاومت و تمامی نمازگزاران عزیز تبریک عرض می نمایم.

وی اظهار کرد:در زمان کنونی ،مساجد بالاترین جایگاه علمی،تربیتی و معنوی جامعه را بر عهده دارد لذا جوانان عزیز و همه خانواده های مکرم توجه داشته باشند که مسجد از اول چنین جایگاه تاثیرگذاری در جامعه داشته است.

امام جمعه شبستر افزود:مسجد از اول به عنوان فرهنگ اصیل ناب محمدی(ص)بوده و هست و تمامی امورات جامعه اسلامی از زمان رسول خدا(ص) از جمله مسائل تربیتی،معنوی،اقتصادی،آمادگی برای مقابله با دشمنی های دشمنان در مساجد مدیریت می شد .

وی ادامه داد:لازم است امروز در تمامی برنامه ها مساجد را مرکز اتحاد و انسجام قرار بدهیم و در این سنگر اسلام همه متحدانه در اجرای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای با روحیه بسیجی و با مدیریت جهادی آماده باشیم تا از این طریق زمینه را برای ظهور آقا امام زمان(عج) آماده کنیم.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه مساجد ظرفیت های بالقوه بسیاری دارد  عنوان کرد:اگر این ظرفیت ها زنده و مورد استفاده قرار بگیرند، بسیاری از معضلات اجتماعی ما برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد:مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید در راستای احیای مساجد همت کرده و احیای مساجد و مراوده با مسجد را فرهنگ سازی کنتد.

حجت الاسلام محمدزاده با تاکید بر جذب نوجوانان و جوانان به مساجدخاطرنشان کرد:مسئولین حوزه مسجد از جمله هیئت امنای مساجد باید زمینه را برای جذب نوجوانان به مساجد آماده کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.