کد خبر : 159391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آگوست 2019 - 21:13

مسابقات اسپوکس قهرمانی آذربایجان شرقی در اسکو برگزار شد

مسابقات اسپوکس قهرمانی  آذربایجان شرقی در اسکو برگزار شد

رئیس کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات اسپوکس قهرمانی استان گفت: درپایان این مسابقات تبریز قهرمان اسپوکس آذربایجان شرقی شد.

سعید رنجبر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی استان اظهار داشت: این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۴۱ ورزشکار در سالن حجاب اسکو برگزار شد.

وی افزود:این مسابقات در ماده آکیناکه تک و در ۶ رده سنی نونهالان الف،نونهالان ب، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، برگزارشد که به نفرات اول تا سوم هر رده سنی مدال و حکم قهرمانی نیز اهد شد.

رئیس کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد:در رده سنی نونهالان الف، محمد جواد غفار زاده مقام اول، علی محمدی مقام دوم، و طاها حسنی و علی اصغر عشقی مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رنجبر ادامه داد: در رده سنی نونهالان ب نیز مهدی شکری مقام اول، علی حسینی مقام دوم، وپارسا رزاقی و محمدامین سعیدی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی با اشاره به نفرات برتر رده سنی نوجوانان نیز ابراز کرد:عرفان میرزاجانی مقام اول،میر مبین میر بی رنگ مقام دوم،امیر محمد طهماسبیان و امیر حسین معماری نیز مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی به نفرات برتر رده سنی جوانان و امید نیز اشاره کرد و گفت: در رده سنی جوانان، آرمین جعفریان مقام اول، پویا آذر نیا مقام دوم، احسان زوار و مبین صادق وند نیز مقام سوم مشترک و در رده سنی امید نیز، رضا حمله دار مقام اول ،امیر حسین صفری مقام دوم، حسن عبدی و رضا عابدی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز نیما نیرومند مقام اول، رضا گوزلی مقام دوم، محمد شکری و محمد فتحی مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به نتایج تیمی این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در بخش تیمی نیز تیم‌های تبریز، اسکو و میانه مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس کمیته اسپوکس آذربایجان شرقی در پایان گفت: افراد برتر رده‌های سنی مختلف برای تشکیل تیم استان و حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.