کد خبر : 159325
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آگوست 2019 - 22:59

امام جمعه شبستر:

گام دوم انقلاب با شاخصه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری ادامه یابد

گام دوم انقلاب با شاخصه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری ادامه یابد

امام جمعه شبستر گفت: گام دوم انقلاب باید با همان شاخصه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری و اول که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد ادامه یابد.

به گزارش شبستر نیوز، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده عصر امروز در مراسم  تکریم و معارفه فرمانده سپاه  ناحیه شبستر اظهار داشت: دنیا در شرایطی است که فرصت‌ها همچنان در حال گذر است و آنچه ماندگار است فقط تقوا، تعهد و معنویت است.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی روی معنویت و اتحاد و انسجام است و باید در تداوم انقلاب اسلامی و گام دوم نیز به این اصول توجه و دقت کنیم.

امام جمعه شبستر با اشاره به تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه شبستر عنوان کرد: چه بهتر که انسان وقتی از جایگاهی جدا شود انسانی خدوم برای مردم باشد و خوشبختانه تمامی نیر‌وهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج)، انسان‌های مخلص، عاشق و ساخته شده هستند.

محمدزاده با تاکید بر اهمیت انقلابی گری تصریح کرد: حرکت انقلابی برای تمامی اقشار جامعه و تمامی نهادهای دولتی ابلاغی مقام معظم رهبری  است.

امام جمعه شبستر یادآور شد: گام دوم انقلاب باید با همان شاخصه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری و  اول که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد ادامه یابد.

وی ادامه داد: ایمان مردم و اتحاد مردم حول محور ایمان موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و باید همچنان این شاخصه‌های مهم تداوم داشته باشد.

امام جمعه شبستر با اشاره به انتخابات پیش روی تاکید کرد: امتحان بزرگ دیگری پیش روی مردم است و باید در کشورمان  انقلابی فکر کرده،انقلابی تصمیم گرفته و  انقلابی حرکت کنیم و انقلابی نتیجه بگیریم و در معنویت نیز انقلابی باشیم.

محمدزاده ابراز کرد: قدرت انقلاب اسلامی به اندازه‌ای در دنیا شاخص است که دشمن دیگر امان ندارد و در اثر معنویت و ایمان و تلاش‌های شبانه روزی فرزندان امام و رهبری در مجموعه‌های دفاعی ایران قدرت دفاعی بسیار خوبی دارد و دشمن می‌داند اگر از هر طرف حرکت کند نابود خواهد شد.

امام جمعه شبستر در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم معنویت را گسترش دهیم و معنویت انقلابی به صورتی شایسته و بایسته به وجود بیاید.

به گزارش شبستر نیوز در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار محمد  رضایی ،سرهنگ دوم  پاسدار  بهمن داستان  به  عنوان  فرمانده جدید  سپاه  ناحیه شبستر معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.