کد خبر : 159317
تاریخ انتشار : جمعه 2 آگوست 2019 - 23:13

وزیر بهداشت در شبستر:

تقدیر دبیر‌کل سازمان جهانی بهداشت از کنترل بیماری‌های غیر‌واگیر ‌در ایران‌

تقدیر دبیر‌کل سازمان جهانی بهداشت از کنترل بیماری‌های غیر‌واگیر ‌در ایران‌

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه توسط دبیر کل سازمان جهانی بهداشت به عنوان کشور پیشتاز در عرصه کنترل بیماری‌های غیر واگیر و حرکت عظیم برای بسیج ملی کنترل فشار خون بود گفت: پیام صادر شده در سال‌های بعد انقلاب بی نظیر بود.

سعید نمکی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان فاطمیه شبستر و 78 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دستور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز در سطح استان آذربایجان شرقی 78 پروژه به بهره برداری می‌رسد اظهار داشت: 74 پروژه بهداشتی و اسکان برای پزشکان و 4 پروژه درمانی، تشخیصی و آموزشی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای 78 پروژه که امروز به بهره برداری می‌رسد 169 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که 18 میلیارد تومان از این هزینه را خیرین مشارکت کرده‌اند.

وزیر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس فاطمیه با همراهی خیر ارجمند جناب آقای پورکریمی مورد بهره برداری قرار گرفته و از خیرین عزیز بسیار سپاسگزاریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید بیشتر بیماران بیمارستان شبستر معمولاً به مراکز درمانی تبریز اعزام می‌شوند عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد که در حد کفایت برای منطقه شبستر نیروهای متخصص و کاردان اعزام کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگر گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شبستر افزود: در دو روز گذشته توسط دبیر کل سازمان جهانی بهداشت به عنوان کشور پیشتاز در عرصه کنترل بیماری‌های غیر واگیر و حرکت عظیم برای بسیج ملی کنترل فشار خون بود.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی نیز در این عرصه پیشتاز بود مورد تقدیر ویژه قرار گرفت و پیام صادر شده در سال‌های بعد انقلاب بی نظیر بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.