کد خبر : 159304
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 جولای 2019 - 22:22

وزارت ورزش مهندسی می‌کند، سلطانی‌فر خبرنگاران را متهم/ دیوار کوتاهی به نام خبرنگار!

وزارت ورزش مهندسی می‌کند، سلطانی‌فر خبرنگاران را متهم/ دیوار کوتاهی به نام خبرنگار!

نزدیک به 8 ماه از حضور افشین داوری در فدراسیون والیبال و اداره شدن این فدراسیون با سرپرست می‌گذرد، اما هنوز تکلیف ریاست مشخص نشده است. والیبال ایران در ماه‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی در مسابقات لیگ ملت‌ها و همچنین قهرمانی جوانان جهان دست یافته و در ماه‌های آینده نیز رویدادهای مهم دیگری همچون قهرمانی

نزدیک به 8 ماه از حضور افشین داوری در فدراسیون والیبال و اداره شدن این فدراسیون با سرپرست می‌گذرد، اما هنوز تکلیف ریاست مشخص نشده است. والیبال ایران در ماه‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی در مسابقات لیگ ملت‌ها و همچنین قهرمانی جوانان جهان دست یافته و در ماه‌های آینده نیز رویدادهای مهم دیگری همچون قهرمانی نوجوانان جهان، انتخابی المپیک 2020 توکیو، مسابقات قهرمانی آسیا و … را در پیش دارد. در این شرایط همه انتظار دارند که هرچه زودتر تکلیف رئیس جدید مشخص شود تا امور فدراسیون به بهترین شکل ادامه یابد، اما ظاهراً قرار نیست این اتفاق حداقل تا چهار ماه آینده رخ دهد.

مشخص نشدن زمان ثبت‌نام و متعاقب آن زمان برگزاری انتخابات یکی از دغدغه‌های اهالی والیبال و ورزش بوده است. وزارت ورزش چندی قبل اعلام کرد که ثبت‌نام از نامزدها از روز گذشته (7 مرداد) آغاز می‌شود، اما به یکباره اعلام شد این ثبت‌نام نزدیک به یک ماه عقب می‌افتد. همین مسئله ابهامات زیادی را ایجاد کرد، چون پیش از این عنوان شده بود محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش قصد حضور در انتخابات را دارد و به دلیل برخی مشکلات به دنبال خرید زمان است تا بتواند به هدفش برسد.

داورزنی روز گذشته به این ابهامات پاسخ داد که البته این جواب‌ها تعجب بسیاری را به دنبال داشت. او گفت: «در شرایطی که تیم نوجوانان به مسابقات جهان اعزام می‌شود و تیم ملی بزرگسالان نیز برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند، در زمان کنونی انجام فرآیند ثبت‌نام نوعی حس بی‌ثباتی در این رشته را می‌آورد که روی کادر فنی و اعضای تیم تاثیر منفی می‌گذارد. هیچ کاری در والیبال متوقف نشده و برنامه‌ها همگی اجرا شده است و ما نیز گفتیم که اشکالی ندارد و ثبت نام نامزدها را یک ماه عقب انداختیم. مهندسی معنا ندارد. یکسری فعالیت‌های منظم در حال انجام است و برنامه‌ها و سفرها به درستی اجرایی می‌شود و بانوان هم آماده مسابقات می‌شوند؛ بنابراین این تصمیم گرفته شد.»

صحبت‌های داورزنی در حالی مطرح شد که والیبال ایران ماه‌های بسیار فشرده‌ای را پیش‌رو دارد و اگر قرار بر برگزار نشدن انتخابات به دلیل فشردگی برنامه‌ها و برهم نخوردن تمرکز باشد، بنابراین انتخابات نباید تا المپیک برگزار شود. در واقع اداره فدراسیون باید تا آن زمان همچنان زیر نظر سرپرست باشد.

نکته جالب توجه اینکه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست حضور داشت، اما هنگام خروج با این بهانه که عجله دارد، حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشد. سلطانی‌فر اما ساعتی بعد رودرروی خبرنگاران قرار گرفت. وی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی درباره عقب افتادن ثبت‌نام انتخابات والیبال و حواشی آن گفت: «اگر خبرنگاران حواشی ایجاد نکنند، این تغییر زمان ثبت‌نام والیبال هیچ حاشیه‌ای ایجاد نکرده است. ما مسابقات نوجوانان و سهمیه المپیک را در پیش داریم و گفتیم وضعیت مدیریتی فدراسیون را به‌هم نزنیم.»

سلطانی‌فر در حالی چنین صحبتی انجام داد که مشخص بود والیبال چه رویدادهایی در پیش داشته و برنامه این فدراسیون از پیش معلوم بوده است. حال اینکه وزارت ورزش ابتدا زمان ثبت‌نام از نامزدها را اعلام و سپس این موضوع را لغو می‌کند چه ارتباطی به خبرنگاران دارد؟ آیا این ضعف مدیریت در وزارت ورزش نیست؟ آیا وزارت ورزش قصد مهندسی انتخابات را ندارد؟ وزیر ورزش به جای پذیرفتن اشتباهات مجموعه‌اش دیواری کوتاه‌تر از خبرنگاران پیدا نکرد. سلطانی‌فر عدم پاسخگویی را بهترین شیوه برای فرار از حاشیه‌های به وجود آمده برای والیبال می‌داند و چه چیزی بهتر از اینکه تقصیر را گردن خبرنگاران بیندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.