کد خبر : 159290
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 جولای 2019 - 19:48

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

شهرداران هزینه‌های شهرداری‌ها را مدیریت کنند

شهرداران هزینه‌های شهرداری‌ها را مدیریت کنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به بدهی بالای برخی از شهرداری‌های استان، گفت: شهرداران ضمن تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و واگذاری پروژه‌هایی از قبیل مدیریت پسماند و فضای سبز به بخش خصوصی، هزینه‌های شهرداری را مدیریت کنند.

مرتضی علیخانی در جلسه شورای شهرستان شبستر، با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید به فکر درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار باشند، بیان کرد: شهرداران و دهیاران می‌توانند با استفاده از وام‌های کم‌بهره که برای سرمایه‌گذاری اختصاص داده می‌شود، برای کسب درآمد پایدار و ایجاد اشتغال برای شهروندان تلاش کنند.
وی همچنین از اتمام ساختمان‌های نیمه‌کاره آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ساختمان‌های جدید آتش‌نشانی در شهرهایی که فاقد ساختمان هستند با احتساب ضرورت و فوریت با هماهنگی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.
علیخانی در خصوص بودجه و اعتبارات شوراهای فرادستی نیز اظهار کرد: راهکارهای قانونی در این خصوص در حال بررسی و تدوین است و چنان‌چه اعضای شوراهای اسلامی پیشنهادی در این راستا دارند، می‌توانند از طریق فرمانداری پیشنهادهای خود را اعلام کنند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: دوره‌های آموزشی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط شورای اسلامی استان اواخر شهریور یا اوایل مهر امسال برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.