کد خبر : 159258
تاریخ انتشار : شنبه 27 جولای 2019 - 18:58

تغییر پست هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با رفتن شریفی

تغییر پست هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با رفتن شریفی

گابریل کالدرون در شرایطی نام مهدی شریفی را در لیست مازاد سرخپوشان قرار داد که ترافیک شدیدی در خط هافبک این تیم دیده می‌شود. با توجه به همین مسئله هم خیلی‌ها فکر می‌کردند سرمربی آرژانتینی بعد از سروش رفیعی یک هافبک دیگر از تیمش را نیز در لیست مازاد قرار دهد، اما او به شکل

گابریل کالدرون در شرایطی نام مهدی شریفی را در لیست مازاد سرخپوشان قرار داد که ترافیک شدیدی در خط هافبک این تیم دیده می‌شود. با توجه به همین مسئله هم خیلی‌ها فکر می‌کردند سرمربی آرژانتینی بعد از سروش رفیعی یک هافبک دیگر از تیمش را نیز در لیست مازاد قرار دهد، اما او به شکل دیگری این کار را انجام داد.

کالدرون وقتی دوندگی و بازی هجومی وحید امیری را در تمرینات و بازی‌های دوستانه تیمش دید تصمیم گرفت او را به خط حمله برده و جایگزین مهدی شریفی کند. در واقع او با این کار هم از ترافیک خط هافبک تیمش کم کرد و هم اینکه خط کیفیت خط حمله سرخپوشان را نیز بالاتر برد. علاوه بر این به زودی یک مهاجم خارجی هم به لیست پرسپولیس اضافه خواهد شد تا این تیمی با ترکیبی کامل وارد نوزدهمین دوره لیگ برتر شود.

با شرایط موجود وحید امیری، علی علیپور، امیر روستایی، سعید کریمی و مهاجم خارجی مدنظر کالدرون نفرات پرسپولیس در خط حمله خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.