کد خبر : 159216
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 جولای 2019 - 21:30

وزیر ورزش و جوانان: ساخت دو ورزشگاه در عراق آغاز شده است

وزیر ورزش و جوانان: ساخت دو ورزشگاه در عراق آغاز شده است

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ایران که همراه با وزیر ورزش عراق در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها حاضر شد، خطاب به همتای عراقی خود در مورد این نشست های ماهیانه و ضرورت برگزاری آنها برای حضور در المپیک توضیح داد. وی در ادامه با یادآوری اینکه وزیر عراق بنا به دعوت من سفر

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ایران که همراه با وزیر ورزش عراق در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها حاضر شد، خطاب به همتای عراقی خود در مورد این نشست های ماهیانه و ضرورت برگزاری آنها برای حضور در المپیک توضیح داد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه وزیر عراق بنا به دعوت من سفر سه روزه ای به تهران انجام داده به برنامه های پیش بینی شده برای حضور وی در تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد این حضور در زمینه تعامل دو کشور تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد.

وزیر ورزش تاکید کرد: با توجه به توانمندی خوبی که میان شرکت های پیمانکاری ایران است، اقدامات لازم برای ساخت دو ورزشگاه بزرگ در عراق آغاز شده است.

سلطانی فر با بیان اینکه در زمینه تولید لوازم ورزشی هم همکاری هایی با عراق خواهیم داشت، به سفر یک سال پیش داورزنی به عراق اشاره کرد و گفت: در جریان آن سفر ١٥ سند همکاری میان دو کشور امضا شد. انتظار دارم روسای فدراسیون ها از این شرایط ایجاد شده استفاده کنند.

وی همچنین تصریح کرد: در سال‌های اخیر اسناد خوبی بین دو کشور مبادله شده است و انشاالله تلاش می‌کنیم زمینه‌های این اسناد همکاری را عملی کنیم.

کد خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.