کد خبر : 159133
تاریخ انتشار : جمعه 12 جولای 2019 - 18:52

آغاز نبرد یاران ایگور برای سکو/ انتظاری که باید برآورده شود

آغاز نبرد یاران ایگور برای سکو/ انتظاری که باید برآورده شود

تیم ملی والیبال ایران که با ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی از مرحله مقدماتی لیگ ملت ها گام در مرحله نهایی گذاشت بامداد جمعه رقابت هایش را با رقبا برای رقم زدن یک تاریخ سازی آغاز خواهد کرد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در مرحله مقدماتی تنها مقابل تیم های

تیم ملی والیبال ایران که با ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی از مرحله مقدماتی لیگ ملت ها گام در مرحله نهایی گذاشت بامداد جمعه رقابت هایش را با رقبا برای رقم زدن یک تاریخ سازی آغاز خواهد کرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در مرحله مقدماتی تنها مقابل تیم های برزیل، فرانسه و آمریکا تن به شکست داد و حال در مرحله نخست دور نهایی مسابقات از ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه در نخستین گام برابر تیم ملی لهستان به میزبانی شیکاگو صف آرایی خواهند کرد.

تیم ملی یک بار در ارومیه موفق شد تیم دوم لهستان را در غیاب کوبیاک و کورک ستاره های هینن شکست دهد، ملی پوشان که با حمایت هواداران به سختی و در پنج ست موفق شدند این تیم را مغلوب کنند حال باز هم برابر لهستان بدون ستاره در شیکاگو حاضر شده است. تیمی که شکست آن برای ستاره های ایران دور از دسترس نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.