کد خبر : 159119
تاریخ انتشار : جمعه 12 جولای 2019 - 18:49

تایید صلاحیت سه کاندیدا هنوز نیامده/ انتخابات قطعا برگزار می‌شود

تایید صلاحیت سه کاندیدا هنوز نیامده/ انتخابات قطعا برگزار می‌شود

بهروز نعمتی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون کشتی و برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: انتخابات روز ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد و نمایندگان و اعضای مجمع معرفی شده اند و امیدوارم افرادی که از سوی نهادهای دیگر می آیند زودتر معرفی شوند. البته تایید صلاحیت چند کاندیدا هنوز نیامده است. نعمتی در مورد اینکه آیا

بهروز نعمتی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون کشتی و برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: انتخابات روز ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد و نمایندگان و اعضای مجمع معرفی شده اند و امیدوارم افرادی که از سوی نهادهای دیگر می آیند زودتر معرفی شوند. البته تایید صلاحیت چند کاندیدا هنوز نیامده است.

نعمتی در مورد اینکه آیا باوجود تایید صلاحیت نشدن امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر، انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد گفت: انتخابات قطعا برگزار خواهد شد. این سه کاندیدا قهرمانان بزرگی هستند و برای ما هم قابل احترام هستند. اگر در روزهای باقی مانده اتفاقی بیفتد در خدمت این دوستان خواهیم بود اگر هم نیاید که انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه برای تایید صلاحیت ها چه فاکتورهایی در نظر گرفته می شود گفت: این را نهادهای ذیربط می دانند و بنده صلاحیت این را ندارم که در این مورد اظهار نظر کنم.

سرپرست فدراسیون کشتی ادامه داد: در همه موضوعات اساسنامه تکلیف را مشخص کرده است. اعضای مجمع را هم همین اساسنامه مشخص کرده که می توانند بیایند و رای بدهند. امیدواریم که روز چهارشنبه انتخابات خوبی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.