کد خبر : 159082
تاریخ انتشار : جمعه 12 جولای 2019 - 18:22

تیم ملی والیبال را تحت فشار قرار ندهیم

تیم ملی والیبال را تحت فشار قرار ندهیم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه سه بر یک برابر لهستان شکست خورد تا برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی، محکوم به شکست تیم برزیل در دیدار بامداد شنبه باشد. محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره بازی تیم ملی والیبال مقابل لهستان گفت: پیش‌بینی چنین بازی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه سه بر یک برابر لهستان شکست خورد تا برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی، محکوم به شکست تیم برزیل در دیدار بامداد شنبه باشد.

محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره بازی تیم ملی والیبال مقابل لهستان گفت: پیش‌بینی چنین بازی برابر لهستان می‌شد. لهستان بدون کوبیاک و کورک تیم بسیار خوبی است. هینن تعدادی جوان بلندقد و مستعد را به میدان فرستاد و به آنها اعتماد کرده است. سرمربی والیبال لهستان مزد اعتماد خود را برابر برزیل نیز دریافت کرد.

کارشناس والیبال در ادامه افزود: تیم ما برابر لهستان خوب عمل نکرد. عبادی‌پور، فیاضی و سرعتی‌زن‌ها شب خوبی را پشت سر نگذاشتند. هرازگاهی امیر غفور در زمین جولان می‌داد. در سرویس نیز اصلاً خوب نبودیم و برعکس تیم لهستان با زدن سرویس‌های خوب، موفق عمل کرد. درواقع بازیکنان لهستان برابر برزیل نیز با سرویس‌های مناسب، پیروز شدند. همانطور که می‌دانید سرویس، کلید موفقیت در هر تیمی است و می‌تواند تیم‌های خوب دنیا را فلج کند.

وی تأکید کرد: ما باید پیش‌بینی می‌کردیم که به چنین دیوار سختی برخورد خواهیم کرد. کمتر از یک ماه پیش در دور مقدماتی رقابت‌ها، ما لهستان را با حمایت تماشاگرانمان در ارومیه شکست دادیم و آقایان باید این را تصور می‌کردند که در این مرحله حمایت تماشاگرانمان را نداریم. در کل بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و ما نمی‌توانیم تنها به کادر فنی خرده بگیریم.

دامغانی در پاسخ به این سؤال که خستگی بازیکنان تأثیرگذار بود و همچنین تعویض‌های کولاکوویچ می‌توانست بهتر باشد یا خیر؟ گفت: تعویض می‌توانست تأثیرگذار باشد اما نه خیلی اما موضوع خستگی بازیکنان درست است، آنها چندین هفته تحت فشار زیادی قرار داشتند. به جز ایران و برزیل، تمام تیم‌ها از جوانان خود استفاده کردند.

کارشناس والیبال تصریح کرد: با بازی شب گذشته مقابل لهستان، پنج هفته بازی خود را زیر سؤال بردیم البته باید صبوری کرد تا ببینیم امشب برابر برزیل چه اتفاقی رخ می‌دهد. مردم، رسانه و اهالی والیبال اجازه دهند تا بازی امشب برگزار شود و تیم را تحت فشار قرار ندهیم تا بتوانیم بازی خوبی، ارائه و از این مرحله صعود کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.