کد خبر : 159017
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 23:02

امام جمعه شبستر: جوانان نعمت های بزرگ الهی در بین ما هستند

امام جمعه شبستر: جوانان نعمت های بزرگ الهی در بین ما هستند

امام جمعه شبستردر جلسه کارگروه فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان شبستر گفت: جوانان نعمتهای بزرگ الهی در بین ما هستند.

جلسه کارگروه فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان شبستر با حضور اعضای این کارگروه در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

امام جمعه شبستر در این جلسه با اشاره به پتانسیل های جوانان در پیشبرد کشور به سوی پیشرفت در تمامی جوانب گفت: جوانان نعمتهای بزرگ الهی در بین ما هستند و اگر تربیت آنها به صورت صحیح انجام پذیرد می توانیم از توانمندیهای آنان در راه پیشرفت کشور بهره جوئیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده با اشاره به اینکه دشمن هجمه به جوانان ما را هدف قرار داده است خاطرنشان ساخت: دشمن سعی دارد جوانان ما را که پتانسیلهای اصلی پیشرفت کشور هستند را از طرق مختلف منحرف کرده و از دست ما خارج کند و ما نباید این فرصت را به دشمن دهیم.

محمدزاده با بیان اینکه برخورد جدی در هر اموری موجب تأثیرگذاری بیشتر آن می شود ادامه داد: تربیت جدی جوانان باید از نهاد خانواده شروع شده و در نهادهای آموزش و پرورش و دانشگاهها پرورش یابد.

وی افزود: اگر خانواده ها در سالهای ابتدایی تربیت این موضوع را جدی نگیرند در آینده با مشکلات و مسائل فراوانی از حیث اجتماعی و اخلاقی روبه رو خواهند شد و این یک مسئله بسیار مهمی است.  

امام جمعه شبستر اضافه کرد: دشمن در جنگ فرهنگی و انحراف اذهان جوانان ما بسیار جدی است ؛ پس باید در مقابله با چنین هجمه ای همانند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بسیار با مصمم و جدیتر از دشمن باشیم در این صورت خواهیم توانست دشمن را ناامید کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در این جلسه گفت: اهداف دشمن از تحریم های اخیر و افزایش آنها ؛ ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است .

ابوالفضل اکرمی توجه به سبک زندگی جوانان را از الزامات برشمرد و تصریح کرد: تحکیم اعتقادی و دینی و تفهیم آن به جوانان و آگاهی آنان از برنامه های دشمنان در این راستا از جمله راهکارهای اصلی مبارزه با هجوم فرهنگی دشمن به این قشر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.