کد خبر : 159005
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 22:52

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در شبستر مطرح کرد:

احزاب در تربیت سیاسی جامعه نقش‌آفرینی کنند/ سلامت و امنیت انتخابات دو سیاست اصلی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی است

احزاب در تربیت سیاسی جامعه نقش‌آفرینی کنند/ سلامت و امنیت انتخابات دو سیاست اصلی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تقویت احزاب و ایفای نقش آنها در تربیت سیاسی مدیران جامعه، اظهار داشت: تدوین منشور گفت‌وگوی سیاسی یکی از اقدامات دولت در جهت تقویت احزاب و تشکل‌های سیاسی است.

علیار راستگو  در نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان شبستر، با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود به صورت حداکثری استفاده کنیم، افزود: باید گفتمان سیاسی بین دولت و احزاب شکل گیرد و احزاب نقش موثر خود در تربیت سیاسی مدیران جامعه را ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحکیم مردم‌سالاری، یادآوری کرد: رسانه‌ها باید دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان را از میان بردارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر مقابله جدی با مفسدان تأکید کرد و گفت: فساد مسئولان و دستگاه‌های اداری راهبرد دشمنان و منافقان برای مقابله با نظام است، بنابراین در برخورد با فساد و قطع دست مفسدان نباید کوتاهی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باارزش‌ترین نعمتی است که به ملت ایران عطا شده است، افزود: حل مسائل و مشکلات کشور امروز بر عهده ما مسئولان است و عملکرد ما در تاریخ ثبت خواهد شد.

راستگو با بیان اینکه جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی، عملکردها را تخریب می‌کند، افزود: برخی‌ها در داخل کشور بدون اطلاع از محتوای برجام، اقدام به تخریب آن کردند که همه این رفتارها ریشه در نگاه سیاسی و جناحی داشت.

وی با بیان اینکه تمکین به خواست اکثریت، از اصول دموکراسی است، گفت: همه باید تابع رای مردم و در تلاش برای جلب رضایت عمومی باشند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین سلامت و امنیت انتخابات را دو سیاست اصلی این ستاد عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانند انتخابات باعث عقب‌نشینی دشمنان می‌شود و همه باید برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.