کد خبر : 158957
تاریخ انتشار : شنبه 29 ژوئن 2019 - 12:57

رحمانی در شبستر: تثبیت و تقویت تولید ملی، مهم‌ترین ضرورت کشور است

رحمانی در شبستر: تثبیت و تقویت تولید ملی، مهم‌ترین ضرورت کشور است

وزیر صمت گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.

رضا رحمانی در نشستی صمیمی با فعالین بخش خصوصی در شهرستان شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهداست و بخش دولتی و خصوصی در بستر امنیت، مشغول تلاش برای رفع مشکلات جامعه و خدمت به مردم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه با تمامی مشکلات تولیدکنندگان، آشنا بوده و با آن ها زندگی می کنم اظهار کرد: هیچ مشکل لاینحلی در حوزه تولید و صنعت نداریم و به استثنای کمبود در برخی امکانات زیرساختی، تمامی مدیران استانی، مکلف به همکاری با تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.

وی در همین راستا با اشاره به وضعیت مناسب زیرساخت های مورد نیاز برای تولیدکنندگان و صنعتگران در نواحی و شهرک های صنعتی استان افزود: در کنار تلاش برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود برای تثبیت و تقویت تولید در کشور، باید نگرش خود را نیز نسبت به برخی مسائل تغییر داده و به سمت داشتن صنعتی مولد همچون کشورهای توسعه یافته حرکت کنیم.

وزیر صمت در ادامه، توجه ویژه به تولید را راهکار و راهبرد اصلی کشور دانست و گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل ویژگی ها و ظرفیت های مهم و بی نظیر خود، از اهمیت ویژه ای برای وزارت صمت برخوردار است و معتقدم که باید پتانسیل صنعتی، تولیدی و گردشگری این استان بیش از پیش نمایان تر شود.

رحمانی با بیان اینکه رفع مشکلات فعلی کشور، نیازمند همدلی و هم عهدی تمامی مسئولان و اقشار مختلف است ابراز کرد: تا زمانی که به حل مشکلات، باور نداشته باشیم، راه به جایی نخواهیم برد و باید در حوزه تولید و صنعت نیز نهایت تلاش خود را برای بسیج تمامی امکانات کشور نسبت به تقویت تولید ملی به کار گیریم.

تخفیف و تقسیط حداکثری به متقاضیان خرید زمین در اراضی نواحی و شهرک های صنعتی، افزایش درخواست سرمایه گذاری خارجی در ایران در دوره پساتحریم، تعلیق پروانه فعالیت بیش از دو هزار و ۳۰۰واحد تولیدی به دلیل تخلفات و سواستفاده های مختلف و عزل مدیران استانی سازمان های صنعت، معدن و تجارت در صورت تایید آمار خلاف واقع در حوزه تولید و … دیگر موضوعاتی بود که مهم ترین محور سخنان رحمانی را در این جلسعه تشکیل می داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.