کد خبر : 158931
تاریخ انتشار : جمعه 28 ژوئن 2019 - 0:19

رئیس دادگستری شهرستان شبستر :

نزدیک به ۸۵ درصد ابلاغ‌های دادگستری شهرستان شبستر به صورت الکترونیکی انجام شده است

نزدیک به ۸۵ درصد ابلاغ‌های دادگستری شهرستان شبستر به صورت الکترونیکی انجام شده است

به گزارش شبستر نیوز، حسین فتاحی رئیس دادگستری شهرستان شبستر در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر اظهار داشت:قانون اساسی تبلور افکار و اندیشه‌های شهید بهشتی است. وی افزود: پایه گذاری و معماری دستگاه قضایی از دیگر خدمات شهید بهشتی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستگاه قضایی دچار

به گزارش شبستر نیوز، حسین فتاحی رئیس دادگستری شهرستان شبستر در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر اظهار داشت:قانون اساسی تبلور افکار و اندیشه‌های شهید بهشتی است.

وی افزود: پایه گذاری و معماری دستگاه قضایی از دیگر خدمات شهید بهشتی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستگاه قضایی دچار تغییر و تحول اساسی شد.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر در بخش دیگر سخنان خود از تلاش‌ها و زحمات کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان قدردانی کرده و از همراهی نیروی انتظامی شهرستان شبستر نیز تشکر کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان شبستر یار و یاور دستگاه قضایی شهرستان است.

فتاحی با اشاره به عملکرد حوزه قضایی شهرستان شبستر در طی یک سال گذشته عنوان کرد: هدف تمامی اقدامات حوزه قضایی همکاران جلب رضایت عمومی همشهریان عزیز است.

وی اضافه کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت آنها ملاقات‌های مردمی در سطح شهرها و برخی روستاهای شهرستان شبستر برپا شده و به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان شبستر با تاکید بر اهمیت بخش انفورماتیک در حوزه قضایی و فراهم کردن آسایش مراجعین افزود: دفتر خدمات الکترونیکی سال گذشته در شبستر افتتاح شده و خدمات چشمگیری دارد چراکه مردم بدون مراجعه به دادگستری می‌توانند اموراتشان را در دفتر خدمات الکترونیک قضایی انجام دهند. برای آسایش مردم از همشهریان عزیز درخواست می‌شود در در سامانه ثنا ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر نزدیک ۸۵ درصد ابلاغ‌های دادگستری شهرستان شبستر به صورت الکترونیکی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری آمار ابلاغ‌های الکترونیکی به ۹۰ درصد برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.