کد خبر : 158928
تاریخ انتشار : جمعه 28 ژوئن 2019 - 0:17

فرماندار شبستر:

سر‌‌ریز جمعیتی برخی‌ شهرستان‌های آذربایجان شرقی‌ وارد ‌شبستر می‌شوند‌

سر‌‌ریز جمعیتی برخی‌ شهرستان‌های آذربایجان شرقی‌ وارد ‌شبستر می‌شوند‌

فرماندار شبستر گفت: با توجه به اینکه شهرستان شبستر به صورت طولی است و سر ریز جمعیتی شهرستان‌های اطراف به این شهرستان می‌آیند شهرستان شبستر در آمارها از نظر پاکی در رتبه سوم قرار دارد.

به گظارش شبستر نیوز، حسن مستفید در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر با تاکید بر اینکه  آیت الله شهید بهشتی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشید اظهار داشت: علی رغم اینکه شهید بهشتی مظلومانه زیست خدمات فراوانی داشته‌اند که پایه گذاری قوه قضائیه از مهم‌ترین آنها بود.

فرماندار شبستر با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: در سایه تلاش‌های دادگستری شهرستان و سایر ادارات مربوطه شهرستان شبستر از نظر پاکی در حوزه مواد مخدر در وضعیت بهتری قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان شبستر به صورت طولی است و سر ریز جمعیتی شهرستان‌های اطراف به این شهرستان می‌آیند شهرستان شبستر در آمارها از نظر پاکی در رتبه سوم قرار دارد.

فرماندار شبستر با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شبستر ابراز کرد: یکی از فعالترین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور استان آذربایجان شرقی است و در سطح استان نیز فعالیت وشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرسنان شبستر چشمگیر است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بزرگداشت یاد خاطره شهید بهشتی و ۷۲ شهید دیگر تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به فکر ترور شخصیت‌های بزرگ افتاد که خوشبختانه این فعالیت‌های تروریستی تاثیری نگذاشته و انقلاب اسلامی به پیشرفت خود ادامه داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.