کد خبر : 158828
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 ژوئن 2019 - 22:58

افروزی: سیدمحمد موسوی احتمالا دو بازی تیم ملی را از دست خواهد داد

افروزی: سیدمحمد موسوی احتمالا دو بازی تیم ملی را از دست خواهد داد

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل روسیه درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی برای حضور در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: سیدمحمد موسوی در حین بازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. نظر من این بود که بازی را ادامه ندهد اما خودش

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل روسیه درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی برای حضور در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: سیدمحمد موسوی در حین بازی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. نظر من این بود که بازی را ادامه ندهد اما خودش دوست داشت که بازی کند و با درد مسابقه را ادامه داد.

وی تاکید کرد: این آسیب دیدگی موسوی از مصدومیت قبلی او کمی جدی‌تر است و به نظر من یک تا دو بازی آینده را از دست می‌دهد. از همین الان درمانش را آغاز کرده و باید دید که در ادامه چگونه خواهد شد. پیش بینی‌ام این است که دو بازی آینده را از دست می‌دهد.

افروزی تصریح کرد: شرایط بازیکنان خوب است فقط کمی خستگی دارند که امیدواریم با کمی ریکاوری خود به شرایط ایده آل برسند.

وی در پایان افزود: معنوی نژاد از امروز در تمرینات حاضر شد و حدود ۵۰ درصد با فشار بازی کرد. در ادامه این فشار را به ۷۰ درصد خواهیم رساند و یک روز مانده به بازی به صد درصد می‌رسانیم. نظر من این است که معنوی نژاد تا مسابقات هفته چهارم آماده خواهد شد اما باید دید که نظر کولاکوویچ چه خواهد بود و ایشان می‌خواهد از این بازیکن استفاده کند یا خیر؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.