کد خبر : 158822
تاریخ انتشار : جمعه 14 ژوئن 2019 - 21:49

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر:

رتبه اول شبستر در تولید گوشت سفید در آذربایجان شرقی/ شبستر کم بارش ترین شهر استان/ وجود بیش از ۱۱ هکتار باغ مثمر در شهرستان

رتبه اول شبستر در تولید گوشت سفید در آذربایجان شرقی/ شبستر کم بارش ترین شهر استان/ وجود بیش از ۱۱ هکتار باغ مثمر در شهرستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر از کسب رتبه اول شبستر در تولید گوشت سفید در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش شبستر نیوز، افشانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر ظهر امروز درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام جهت تقویت بنیه نظامی سپاه پاسداران و جهت محرومیت زدایی از سیمای جامعه جهاد سازندگی را در ۲۷ خرداد سال ۱۳۵۸ تاسیس نمودند.

وی افزود: هدف نهایی جهاد محرومیت زدایی از کل کشور بود، کمک به محرومین و مستضعفین خصوصا روستاییان کشور انجام گرفت،آن زمان که اکثر روستاها از وجود بهداشت آب، برق ،راه و امکانات رفاهی در محرومیت به سر می بردند، وجود چنین تشکیلاتی باعث رشد و بالندگی قشر پایین جامعه قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنیم در تشکیلاتی ارائه خدمات انجام می‌دهیم که در طول هشت سال دفاع مقدس با عنوان سنگر سازان بی سنگر دوشادوش دیگر رزمندگان اسلام از کیان و مرز و بوم کشور حمایت کردند.

وی ادامه داد:هدف اداره جهاد کشاورزی ترویج و رونق بخش کشاورزی اعم از باغداری ،زراعت، جنگلها ،شیلات و دامپروری می باشد.

افشانی ابراز کرد: امروز در شهرستان شبستر بیش از ۱۱ هکتار باغ مثمر وجود دارد که تولیدات آن به تمام نقاط کشور و حتی خارج صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر  تصریح کرد: بالای ۲۵ هکتار زمین زراعی در شهروجود دارد، در تولید گوشت سفید رتبه اول را در استان داریم ، در تولید گوشت قرمز رتبه دوم استان را داریم.

وی ابراز کرد: شهرستان شبستر یکی از کم بارش ترین شهرهای استان است به همین خاطر در سیستم آبیاری نوین و تحت فشار پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته ایم.

افشانی در پایان گفت: هدف جهاد کشاورزی شهرستان تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم راهنمایی کشاورزان در بخش کشاورزی آموزش و ترویج کشاورزی آن در تمام سطوح بدون دریافت مطالبه از مردم می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.