کد خبر : 158816
تاریخ انتشار : جمعه 14 ژوئن 2019 - 13:25

حذف پوررحمتی در جدول ۳۲ نفره

حذف پوررحمتی در جدول ۳۲ نفره

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز در بخش اپه انفرادی بانوان پیگیری شد. در پایان مرحله مقدماتی، مهسا پوررحمتی با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان سنگاپور و کویت و شکست برابر حریفانی از چین، هنگ کنگ و تایلند به جدول اصلی راه یافت. وی در جدول ۶۴ نفره با نتیجه ۱۵ بر ۶ نماینده تایلند را

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز در بخش اپه انفرادی بانوان پیگیری شد. در پایان مرحله مقدماتی، مهسا پوررحمتی با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان سنگاپور و کویت و شکست برابر حریفانی از چین، هنگ کنگ و تایلند به جدول اصلی راه یافت.

وی در جدول ۶۴ نفره با نتیجه ۱۵ بر ۶ نماینده تایلند را شکست داد و در ادامه برابر حریفی از هنگ کنگ ۱۵ بر ۹ شکست خورد و از صعود به جدول ۱۶ نفره باز ماند.

همچنین سکینه نوری در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی برابر کره جنوبی و نیوزیلند و ۴ شکست برابر تایلند، مغولستان، لبنان و چین از صعود به جدول اصلی مسابقات بازماند و چهلم شد.

پریا ماهرخ هم در مرحله مقدماتی با کسب پیروزی برابر نماینده قزاقستان و ۴ شکست برابر حریفانی از ازبکستان، استرالیا، مغولستان و هنگ کنگ از صعود به جدول اصلی مسابقات باز ماند و پنجاهم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.