کد خبر : 158790
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 - 19:15

سامبو وارد المپیاد استعدادهای برتر کشور شد

سامبو وارد المپیاد استعدادهای برتر کشور شد

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی و امیرحسین سیاحی نایب رئیس انجمن سامبو ایران، دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار با پیگیری‌های سرپرست فدراسیون رزمی اعلام شد که رشته سامبو از این پس در المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور خواهد داشت. این رقابت‌ها در رده سنی سیزده تا شانزده سال پسران برگزار می‌شود. در

شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی و امیرحسین سیاحی نایب رئیس انجمن سامبو ایران، دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار با پیگیری‌های سرپرست فدراسیون رزمی اعلام شد که رشته سامبو از این پس در المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور خواهد داشت. این رقابت‌ها در رده سنی سیزده تا شانزده سال پسران برگزار می‌شود.

در این دیدار، گزارش اقدامات اولیه در خصوص مسابقات کشوری سامبو انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان و همچنین فعالیت‌های انجمن سامبو از سوی نایب رئیس انجمن به عظیمی ارائه شد. در ادامه، سرپرست فدراسیون راهکارهایی جهت برگزاری هر چه بهتر المپیاد استعدادهای برتر رشته سامبو ارائه کرد.

سامبو رشته‌ای رزمی و روسی است که تلفیقی از رشته‌های کشتی و جوجیتسو محسوب می‌شود.

پس از ناکامی تیم سامبوی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین اعزام نشدن این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان، تغییراتی در مدیریت این رشته ایجاد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.